Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

camera schoudertas/heuptas, tips voor mijn configuratie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • camera schoudertas/heuptas, tips voor mijn configuratie?

    Heren en Dames,

    Ik zie eigenlijk door het bos de bomen niet meer wat betreft alle aanbiedingen van schoudertassen, rugzakken, heuptassen... Vandaar mijn vraag naar wat tips van mensen die de reeksen hopelijk een beetje beter kennen dan mij (wat overigens niet moeilijk is, vermits nihil kennis ).

    Wat moet er in kunnen:
    - 1 Canon 300D
    - 1 Kitlens 18-55
    - 1 Canon 100-400L IS
    - 1 Flashtrax (min of meer optioneel, kan die altijd ergens anders wegsteken, maar zou wel handig zijn)
    - Eventueel nog wat extra space voor ikweetnietwat

    Zou liefst een schoudertas of heuptas ofzo moeten zijn, vermits ik veel situaties ga meemaken waarbij ik nog (minstens) een extra rugzak meezeul. Graag stevig uiteraard en aan een aangename prijs.

    Kan iemand me vertellen naar welke reeksen ik zou moeten kijken, of specifieker zelfs: Naar welk model?

    Muchas Gracias,

    MVanker

  • #2
    Re: camera schoudertas/heuptas, tips voor mijn configuratie?

    Crumpler ( www.crumplerusa.com ), en Lowepro ( www.lowepro.com ).
    Allebei te koop bij www.cornevaniperen.nl
    [COLOR=DarkRed]Canon EOS 300D + EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6

    Comment


    • #3
      Re: camera schoudertas/heuptas, tips voor mijn configuratie?

      Oorspronkelijk geplaatst door FransGuelinckx
      Crumpler ( www.crumplerusa.com ), en Lowepro ( www.lowepro.com ).
      Allebei te koop bij www.cornevaniperen.nl
      Thanks, maar ik zocht het toch wat specifieker. Had ook al naar lowepro gekeken, maar heb gewoon geen flauw idee in welke bag ik mijn materiaal zou kwijtkunnen...

      Greets, MVanker

      Comment


      • #4
        Re: camera schoudertas/heuptas, tips voor mijn configuratie?

        Oorspronkelijk geplaatst door MVanker
        Thanks, maar ik zocht het toch wat specifieker. Had ook al naar lowepro gekeken, maar heb gewoon geen flauw idee in welke bag ik mijn materiaal zou kwijtkunnen...

        Greets, MVanker
        Ik heb een Lowepro Mini Trekker Classic rugzak en daar gaat zeker wat je zegt in. Ik heb die bij Grobet gekocht voor €140 dacht ik. Maar ge moet dat zelf eens zien en passen.

        Hubert
        Hubert

        Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

        Comment


        • #5
          Re: camera schoudertas/heuptas, tips voor mijn configuratie?

          kijk eens op deze site: (het gaat dan wel over een D70, maar dat zal niet veel schelen met een 300D)



          Zelf heb ik een paar weken geleden een LowePro Nova 3 AW gekocht bij Corné. Een schoudertas, daar past alles in wat onder in m'n balk staat en als het moet zou er nog wel een lens bij in kunnen.

          Succes ermee.
          Last edited by Chris 56; 30 september 2004, 16:28.
          NIKON D90 | Sigma 17-50 f2.8 OS | Nikkor 50 f1.8 | Sigma AF 70-300 APO Super Macro II | Nikon MB-D80 |Nikon SB600| Sony DSC-HX60V | MeFoto A1350 | http://www.parijsmijnstad.nl

          Comment

          Working...
          X