Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mediamarkt 21 % actie tot en met zondag: fuji xt2 en xt20 maken deel van actie-aanbod

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mediamarkt 21 % actie tot en met zondag: fuji xt2 en xt20 maken deel van actie-aanbod

    De btw-weg ermee actie bij mediamarkt loopt momenteel (tot zondag 4/3) en er zijn bv. een paar fuji-toestellen die deel uitmaken van het aanbod.
    Ik heb destijds tijdens zo'n actie mijn d800 gekocht en heb er nog steeds geen spijt van.

  • #2
    Re: mediamarkt 21 % actie tot en met zondag: fuji xt2 en xt20 maken deel van actie-aa

    ook de nieuwe 80mm makro zit daar bij. Ik heb even getwijfeld maar ga toch nog maar wat wachten. Bij mijn Canon had ik ook een makro lens en die heb ik amper gebruikt maar ja: hoe heet dat syndroom nu weer?
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: mediamarkt 21 % actie tot en met zondag: fuji xt2 en xt20 maken deel van actie-aa

      Ik heb 4 jaar terug mijn a7 zo gekocht met de 28-70mm.Ik vroeg aan de verkoper of er geen geheugenkaart bij was.Neen zei hij,maar ik zal er eentje bijdoen.Geen spijt van gehad,fotografeer er momenteel nog steeds mee tot volle tevredenheid.

      Comment

      Working...
      X