Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Landweg met kale boom.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Landweg met kale boom.

    [IMG][/IMG]



    ISO:200
    f :9,1
    1/400
    100mm
    Veel kijkplezier.

  • #2
    Re: Landweg met kale boom.

    Ik denk dat je landschap zonder de boom en met wat minder lucht al heel wat beter geweest was
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Landweg met kale boom.

      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Ik denk dat je landschap zonder de boom en met wat minder lucht al heel wat beter geweest was
      Ook mijn gevoel, maar in ieder geval mooie locatie met potentieel

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Landweg met kale boom.

        Ik kan dat boompje wel smaken, maar ik denk ook dat het zonder een hele mooie foto kan worden. Zwart/wit zou hier heel goed werken, denk ik

        Comment


        • #5
          Re: Landweg met kale boom.

          Compositietechnisch erg sterk beeld, de vlakverdeling, het weggetje mooi vanuit de hoek naar een een sterk punt toe, goed gezien..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Landweg met kale boom.

            Met de compositie heb ik ook niet zoveel moeite. Zelfs niet met de lucht.
            Ik zou het aandeel lucht in verhouding nog wel meer willen maken, door onder de donkere struik te snijden.
            Omdat ik zwartkijk (geen grappen aub ) vallen bij mij, onder en links witte lijntjes van het croppen op.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment

            Working...
            X