Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Keien in kleur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Keien in kleur


    mijn evenwichtsoefening voor de "keien"-challenge maar in kleur


    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: Keien in kleur

    Wauw Frans, deze veel sterker dan je challenge-foto! Zo mooi scherp en compo met een heerlijk zacht licht!
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

    Comment


    • #3
      Re: Keien in kleur

      Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk bericht
      Wauw Frans, deze veel sterker dan je challenge-foto! Zo mooi scherp en compo met een heerlijk zacht licht!
      Bedankt Katrien !
      Ik zal dan wel de foute versie gepost hebben hé, niks ergs trouwens.
      Wat ik wel vervelend vind is dat alle challenge-beelden eigenlijk erg onscherp zijn op de manier waarop ze normaal getoond worden.
      Dat verkleinen door een of andere automaat werkt daar eigenlijk niet goed en dat is jammer.
      Het viel mij vooral op bij mijn beeld waar het verschil tussen wat gewoon getoond wordt en de vergrote versie die je alleen kan zien mits ingelogd enorm is.
      Voor bepaalde onderwerpen speelt dat wel minder.
      Als ik ter beoordeling door de massa loop dan ga ik niet elke versie extra open klikken, ik moet nu al 3 x opnieuw inloggen ( = ook iets vervelends)
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Keien in kleur

        Idd Frans, ben eens gaan zien naar je inzending in vergrote versie en dat scheelt een groot stuk, dat is idd héél jammer :-(
        Groetjes Katrien
        Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

        Comment


        • #5
          Re: Keien in kleur

          prachtig zo , met die stenen die lijken te zweven.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment

          Working...
          X