Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freezing

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Freezing

    Provinciaal domein - De Gavers te Harelbeke.
    ISO50 - f8 - 292sec (bij -3° zeker lang genoeg)


  • #2
    Re: Freezing

    Mooie vloeiende kleuren heb je verkregen door de hele lange sluitertijd
    Wel spijtig dat door die lange sluitertijd de bomen ook net meer scherp zijn

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Freezing

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Wel spijtig dat door die lange sluitertijd de bomen ook net meer scherp zijn

      grts
      Sieg
      Bedankt voor je reactie.
      Op 100% ingezoomd in LR zijn de bomen wat mij betreft nog relatief scherp en zeker aanvaardbaar gezien de afstand tot de bomen.
      Het verbaast me dan ook dat ook dat dit op zo'n klein formaat merkbaar zou zijn.

      Comment


      • #4
        Re: Freezing

        mooie weerspiegeling van die kleuren , mis wel een beetje een onderwerp ,zoals bvb een paal of zoiets , ik denk dat die ook in een omzetting zou mooi zijn

        Comment


        • #5
          Re: Freezing

          ISO50 - f8 - 292sec (bij -3° zeker lang genoeg)
          Persoonlijk vind ik dit een heel mooie...of mss toch net te lang ?
          Weet ook niet of ik de vraag hier kan of mag stellen , doe het toch maar op goed geluk af....
          Ben natuurlijk een leek in dit soort fotografie....maar kan me dus inbeelden dat deze foto een stack is van 3 foto's, allen met een verschillende sluitertijd, waarvan de langste zoals door jou vermeld 292 sec....wat ik me echter niet kan inbeelden is dat je dan bij de 292 sec nog een beeld hebt ...toch alles wit dacht ik dan ???volledig overbelicht ioch ? Waarschijnlijk een domme vraag ? maar in mijn theorie bestaan er enkel domme antwoorden ...met deze dus ...

          Groetjes
          Freddy
          https://fredor2.wixsite.com/my-site

          Comment


          • #6
            Re: Freezing

            Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
            Persoonlijk vind ik dit een heel mooie...of mss toch net te lang ?
            Weet ook niet of ik de vraag hier kan of mag stellen , doe het toch maar op goed geluk af....
            Ben natuurlijk een leek in dit soort fotografie....maar kan me dus inbeelden dat deze foto een stack is van 3 foto's, allen met een verschillende sluitertijd, waarvan de langste zoals door jou vermeld 292 sec....wat ik me echter niet kan inbeelden is dat je dan bij de 292 sec nog een beeld hebt ...toch alles wit dacht ik dan ???volledig overbelicht ioch ? Waarschijnlijk een domme vraag ? maar in mijn theorie bestaan er enkel domme antwoorden ...met deze dus ...

            Groetjes
            Freddy
            Freddy daar worden ND filters voor gebruikt en in dit geval waarschijnlijk een 10 stopper , en .... domme vragen bestaan niet ,we zijn hier allen om iets van elkander op te steken ,

            Comment


            • #7
              Re: Freezing

              Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
              Persoonlijk vind ik dit een heel mooie...of mss toch net te lang ?
              Weet ook niet of ik de vraag hier kan of mag stellen , doe het toch maar op goed geluk af....
              Ben natuurlijk een leek in dit soort fotografie....maar kan me dus inbeelden dat deze foto een stack is van 3 foto's, allen met een verschillende sluitertijd, waarvan de langste zoals door jou vermeld 292 sec....wat ik me echter niet kan inbeelden is dat je dan bij de 292 sec nog een beeld hebt ...toch alles wit dacht ik dan ???volledig overbelicht ioch ? Waarschijnlijk een domme vraag ? maar in mijn theorie bestaan er enkel domme antwoorden ...met deze dus ...

              Groetjes
              Freddy

              Misschien een dom antwoord Freddy maar waarschijnlijk een of meerdere grijsfilters gebruikt?

              grts,

              Raf.

              Oeps, bopatje was iets vlugger ...
              Last edited by muesli; 1 maart 2018, 01:58.

              Comment


              • #8
                Re: Freezing

                Ik vind dit wel ok al geeft het een wat onscherpe indruk, het wordt er gewoon dromeriger mee en dat past bij die kleurtjes ook hé
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Freezing

                  Heel mooie kleuren, maar voor mij (toch zeker een liefhebber van L.E.) vind ik het wat te wattig geworden.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment

                  Working...
                  X