Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waterval (?) Bayehon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] waterval (?) Bayehon

    Onverwacht hadden we erg fel licht. Ik had iets meer wolken verwacht... Het was steenkoud en er viel poolsneeuw (sneeuw uit strakblauwe lucht)... -15 ongeveer...
    Het ijs was erg dik. Maar tot de waterval lopen is geen goed idee ivm stroming.
    Ik heb nu nog tintelende tenen na gisteren...
    https://www.naturephotoportal.com/

  • #2
    Re: waterval (?) Bayehon

    Ik twijfel een beetje.
    Misschien door het ontbreken van kleur, ik weet het niet, maar niet echt een hoogvlieger wat mij betreft.

    Comment


    • #3
      Re: waterval (?) Bayehon

      Er mocht meer detail ingezeten hebben Francois, de opname komt bij ons als kijker niet echt detailrijk over
      Het is meer een witte massa op het ogenblik, doch denk ik wel dat met wat bewerking er meer uit te halen valt

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: waterval (?) Bayehon

        Staand water
        Ik denk dat er wat meer van die grijze lucht mocht in beeld geweest zijn om dan een wat evenwichtiger beeld te krijgen
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: waterval (?) Bayehon

          Ik zie idd dat na verkleinen er heel wat detail weg is :-( Ik kijk nog voor een ander. Maar ik heb een beetje een haat liefde verhouding met dit soort fotografie :-)
          https://www.naturephotoportal.com/

          Comment


          • #6
            Re: waterval (?) Bayehon

            De algemene tendens kan ik zeker volgen.
            Als je de grijze rotsen (links van de waterval) net zo donker maakt als aan de andere kant , wordt de waterval ook duidelijker.
            Maar ik denk dat velen van ons (zo niet iedereen) hier hetzelfde probleem zouden hebben.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment

            Working...
            X