Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zicht op zee + update.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Zicht op zee + update.

    Een experiment aan zee. Benieuwd wat de reacties zijn...

    Bij deze een update gemaakt, bedankt voor het kijken en de reacties!
    Update:




    Last edited by evelynvancky; 1 maart 2018, 21:56.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

  • #2
    Re: Zicht op zee

    Ik vind het een zeer geslaagd experiment!
    Sony α7ii
    5OOpx

    Comment


    • #3
      Re: Zicht op zee

      Al die verschillende genre's en vormen moeten kunnen en zijn in weze dit allang. Het resultaat is voor mij best boeiend mede door de complementaire kleuren en de sfeer die dat veroorzaken. In feite zie ik dergelijke foto's liever bij "stilleven en abstract" omdat het afgeleiden zijn van natuurlijkheid, maar hier wordt daar geen rekening mee gehouden (spijtig) !
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Zicht op zee

        Zonder te zeveren hé, deze zou bij mij aan de muur van ons salon mogen hangen op heel groot formaat.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Zicht op zee

          prachtig hoor , heel knap hoe je die golfslag nog weergeeft , ook de kleuren zijn heel mooi ,al zou ik hetzelf iets zachter maken ,maar dat is ieder zijn eigen smaak ,knap werk

          Comment


          • #6
            Re: Zicht op zee

            Dankuwel voor de reacties. Bopatje, het was nochtans de kleur zoals het was, er is heel weinig aan de foto gesleuteld. Het was net na zonsondergang, en heel koud.
            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

            Comment


            • #7
              Re: Zicht op zee

              Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
              Dankuwel voor de reacties. Bopatje, het was nochtans de kleur zoals het was, er is heel weinig aan de foto gesleuteld. Het was net na zonsondergang, en heel koud.
              ik geloof je hoor

              Comment


              • #8
                Re: Zicht op zee

                Deze vind ik superknap. Ik kan er naar blijven kijken!

                Comment


                • #9
                  Re: Zicht op zee

                  Experiment geslaagd zou ik zeggen.
                  Mooi.
                  Is waarschijnlijk een hele mooie als hij op groot formaat onder acrylaat gemonteerd wordt.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zicht op zee

                    Prachtige foto!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zicht op zee

                      Echt een pracht foto Evelyn..Heb er ook niet veel meer aan toe te voegen dan gewoon top..
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zicht op zee

                        Knappe foto.
                        Wel een klein vraagje/opmerking, be ik de enige die een foutje zie op de linker helft van de foto ter hoogte van de horizon?
                        Ik zie daar een donkerder stuk, deels in de lucht en deels in het water.
                        Dacht eerst dat het mijn scherm was, maar bij het scrollen is het er nog steeds.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zicht op zee

                          Niet nieuw natuurlijk maar wel mooi uitgevoerd Evelyn
                          Vraag me wel af wat die donkere vegen allemaal zijn aan de linkse kant van de opname

                          grts
                          Sieg
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zicht op zee

                            De foto is genomen in Lombardsijde en dat moeten de palen zijn die wat meegetrokken zijn in de lange sluitertijd. Daarom heb ik de foto ook gepost in Oordeel en niet in Showcase. Het is inderdaad een imperfectie
                            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zicht op zee

                              Supermooie plaat Evelyn!
                              Die imperfecties aan de horizon links moeten toch redelijk gemakkelijk te corrigeren zijn denk ik.
                              Nu we toch aan het vitten zijn: in de eerste (onderste) golf zie ik ook een ronde vlek (sensorvlek?) op ongeveer 1/3 van de linkerkant in het lichte deel. Ook niet al te moeilijk om deze weg te werken.
                              Maar zoals ik schreef: dit zijn maar pietluttigheden en het is en blijft een super plaat.
                              grts,
                              Raf.

                              Comment

                              Working...
                              X