Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A little goes a long way

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] A little goes a long way


  • #2
    Re: A little goes a long way

    Prachtige creativiteit uitgevoerd met het toestel in een kunstige visie van de maker. Subliem
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: A little goes a long way

      Dank je wel Raymond! Ik was niet zeker hoe deze foto zou aankomen omdat mijn stijl soms wat afwijkt van de gangbare norm hier op BD, en heb de technische wijsheid niet in pacht, maar ik leer bij met vallen en opstaan... Het verheugt me dat je ervan kunt genieten!

      Comment


      • #4
        Re: A little goes a long way

        Oorspronkelijk geplaatst door Niara Art Bekijk bericht
        Dank je wel Raymond! Ik was niet zeker hoe deze foto zou aankomen omdat mijn stijl soms wat afwijkt van de gangbare norm hier op BD, en heb de technische wijsheid niet in pacht, maar ik leer bij met vallen en opstaan... Het verheugt me dat je ervan kunt genieten!
        Als ik een ziel vind in een "werk" dan geef ik dat graag te kennen. Mijn oordeel of ontleding gaat nooit uit van de techniek maar vanuit het gevoel en de creatie die de maker realiseert en dat ligt bij fotografen al eens andersom doch ieder gaat zijn eigen weg ! Dus graag gedaan en laat je stijl maar rijpen.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: A little goes a long way

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Als ik een ziel vind in een "werk" dan geef ik dat graag te kennen. Mijn oordeel of ontleding gaat nooit uit van de techniek maar vanuit het gevoel en de creatie die de maker realiseert en dat ligt bij fotografen al eens andersom doch ieder gaat zijn eigen weg ! Dus graag gedaan en laat je stijl maar rijpen.
          Zo voel ik dat ook aan. Dat ga ik doen Raf, bedankt!

          Comment

          Working...
          X