Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

laatste van deze bekende pier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] laatste van deze bekende pier

    en waarschijnlijk ook de laatste voor enkele weken ,zal efkens een tijdje niet kunnen posten ,(miss wel kijken )
    en voor de verandering nog eens een Z/W foto , daar het contrast zo sterk was vond ik deze serie heel geschikt daarvoor .

    grote versie ,dubbelklik
    dank jullie wel voor de fijne reactie's en het volgen van mijn werk ,ik waardeer dit tenzeerste
    Last edited by bopatje; 26 februari 2018, 17:39.

  • #2
    Re: laatste van deze bekende pier

    Zeker niet je beste uit je prachtige reeks Patrick, vind de omzetting minder geslaagd en heel licht, te licht eigenlijk
    Tevens mis ik scherpte in de voorgrond, zeker omdat er zoveel mooie structuren zich vooraan bevinden
    Sorry voor de wat negatieve commentaar Patrick, is maar mijn idee hé ;-)

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: laatste van deze bekende pier

      De zee is op de foto links 4mm lager dan rechts ;-)

      Het is een beetje jammer dat het gebouw op de pier er niet helemaal zichtbaar op staat,
      de zee en de wolken zijn wel mooi weergegeven.
      Amateur fotograaf,
      lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.

      Comment


      • #4
        Re: laatste van deze bekende pier

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Zeker niet je beste uit je prachtige reeks Patrick, vind de omzetting minder geslaagd en heel licht, te licht eigenlijk
        Tevens mis ik scherpte in de voorgrond, zeker omdat er zoveel mooie structuren zich vooraan bevinden
        Sorry voor de wat negatieve commentaar Patrick, is maar mijn idee hé ;-)

        grts
        Sieg
        geen sorry hoor Sieg , ik waardeer je eerlijkheid ,ik weet trouwens hoe scherp je naar foto's kijkt ,en dat kan ik alleen maar toejuigen ,veel liever dan gewoon iemand plezier te doen en de waarheid te verdoezelen ,natuurlijk is het ook zo als men gewend is van iemand werk te zien die graag de lat hoog legt ,men natuurlijk verlangd dat de volgende werken ook zo zijn , ok ik doe mijn best ,laat deze voor wat hij is want nu zie ik het ook (iets te snel geweest en niet laten rijpen ) dus ipv mijn laatste zal ik er deze week nog ééntje posten in vervanging . als voorlopig afscheid
        dank om regelmatig eerlijk te reageren

        Comment


        • #5
          Re: laatste van deze bekende pier

          Gemakkelijk als een kenner als Siegfried hier al een commentaar neergeschreven heeft , ook ff in te pikken....ik volg dat de voorkant niet zo scherp is , daarom zou ik er ook een groot gedeelte van weggelaten hebben....vond de wolken en de horizon dan wel weer wonderlijk mooi...

          Groetjes
          Freddy
          https://fredor2.wixsite.com/my-site

          Comment


          • #6
            Re: laatste van deze bekende pier

            De onscherpte in de voorgrond en de nogal logge uitstulping van de pier die door groothoehgebruik nogal dominant wordt vanuit je opnamestandpunt zijn de dingen die je hier wel vooral de das omdoen ...
            De linkerbovenhoek van het beeld is wel heel knap en daardoor lijkt het onevenwicht met de wat mindere delen nog groter.
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: laatste van deze bekende pier

              Mooie foto, ik zou ook iets wegcroppen van de onderkant. Heel mooi met de contrasten van de wolken en de pier

              Comment


              • #8
                Re: laatste van deze bekende pier

                Bij dit soort foto's zie ik dan weer graag de dynamiek van het water met een langere sluitertijd. Dat moet geen 10 stops zijn. Bij het wegtrekken van de golven krijg je dan een mooie beweging richting zee en ook je onderwerp.
                https://www.facebook.com/ief.delaender - http://www.iefdelaender.com - http://500px.com/iefdelaender

                Comment


                • #9
                  Re: laatste van deze bekende pier

                  De omzetting is een smaakkeuze, en voor mij zeker geen onaangename.
                  De compo worstel ik mee. Voor mijn gevoel ligt de pier te hoog in het frame. Maar ik zou ook de prachtige onderkant weer niet willen missen.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment

                  Working...
                  X