Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oude leie II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Oude leie II

    Het vervolg, met het bootje onderaan rechts


  • #2
    Re: Oude leie II

    dat onderste gedeelte van je foto ,vind ik super ,beetje HDR achtig maar dat past hier wel uitstekend ,je wateroppervlak is om van te snoepen
    ,maar met de lucht heb ik een probleem , er zit net iets teveel of veel te weinig beweging in de wolken als je bergrijpt wat ik bedoel , ik zou hier een 2de opname gebruikt hebben met een kortere sluitertijd voor de wolken in de spiegel zou je het niet merken ,wel van hetzelfde moment he

    Comment


    • #3
      Re: Oude leie II

      Qua compo vind ik deze heel knap en eigenlijk sterker dan je vorige
      Maar de afwerking is er voor mij toch over, maar respect voor je keuze hoor

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Oude leie II

        Inderdaad, zoals hierboven al aangehaald zijn de wolken het zwakste punt van deze opname.
        Je hebt daar in elk geval een schitterende locatie met mogelijkheden, daar kan je vast nog wel eens naartoe als er betere lucht is :-)
        Amateur fotograaf,
        lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.

        Comment


        • #5
          Re: Oude leie II

          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          dat onderste gedeelte van je foto ,vind ik super ,beetje HDR achtig maar dat past hier wel uitstekend ,je wateroppervlak is om van te snoepen
          ,maar met de lucht heb ik een probleem , er zit net iets teveel of veel te weinig beweging in de wolken als je bergrijpt wat ik bedoel , ik zou hier een 2de opname gebruikt hebben met een kortere sluitertijd voor de wolken in de spiegel zou je het niet merken ,wel van hetzelfde moment he
          Bedankt voor je reactie, ik begrijp je volledig.

          Comment


          • #6
            Re: Oude leie II

            Een plaatsje om van te dromen ...en dan ook nog eens zulk een zalige opname....

            Groetjes
            Freddy
            https://fredor2.wixsite.com/my-site

            Comment


            • #7
              Re: Oude leie II

              De wit balans goed zetten en je hebt hier een droom van een foto geplaatst.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Oude leie II

                Inderdaad, de wolken bovenaan zijn wat spijtig.
                Maar de compo en afwerking zijn echt sterk .

                Het zal zeker de moeite lonen om op andere momenten een opname te maken met deze compo voor ogen.

                Mvg.,
                Smets84.

                Comment


                • #9
                  Re: Oude leie II

                  Sterke compositie.
                  Een bootje doet het altijd goed
                  De wolken zouden inderdaad een warmere tint moeten hebben.
                  https://www.facebook.com/ief.delaender - http://www.iefdelaender.com - http://500px.com/iefdelaender

                  Comment


                  • #10
                    Re: Oude leie II

                    Deze compo had ik bij de vorige inderdaad voor ogen. Mooi hoor !
                    Volg over de beweging in de wolken, maar de kleur is mij vooral iets te inktblauw.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Oude leie II

                      Ik volg alle bovenstaande comments..De voorgrond met zo met het bootje is echt heel mooi, ook kwa afwerking..
                      De wolken en afwerking van de lucht ben ik ook wat minder van gecharmeerd
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Oude leie II

                        Zelf hou ik ook wel van een meer "naturelle" afwerking, maar toch hele mooie foto.
                        Mvg Philip

                        Comment


                        • #13
                          Re: Oude leie II

                          Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                          Deze compo had ik bij de vorige inderdaad voor ogen. Mooi hoor !
                          Volg over de beweging in de wolken, maar de kleur is mij vooral iets te inktblauw.
                          Volg Johan in zin zijn commentaar.
                          Mvg Suske

                          Comment


                          • #14
                            Re: Oude leie II

                            Heel mooi !
                            Zelf zou ik de schuivertjes waarschijnlijk iets minder enthousiast bespeeld hebben
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment

                            Working...
                            X