Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overleven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Overleven


    Weet niet of het iets is,en dit is voor mij ook maar een experiment. Benieuwd naar jullie mening....

    Update:




    Origineel:



    Last edited by SteefD; 25 februari 2018, 15:33.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: Overleven

    deze vind ik iets minder ,alhoewel ik denk dat hij het miss beter zou doen in abstract , kan ook aan mij liggen hoor

    Comment


    • #3
      Re: Overleven

      Voor mij is het landschapspad vrij breed, en minimalisme mag er wat mij betreft best bij.
      Maar of dit een succes is ? De foto kijkt niet lekker, door de schuin lopende lijnen . Ook de uitgebrande delen aan de onderkant kunnen me niet zo bekoren.
      Een stuk van boven vandaan eraf kijkt wat mij betreft al lekkerder. (die bovenste friemel helemaal laten verdwijnen)
      Sorry, Steef ik kan er niet veel meer van maken. Maar niet reageren = geen mening, toch ?
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Overleven

        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
        Voor mij is het landschapspad vrij breed, en minimalisme mag er wat mij betreft best bij.
        Maar of dit een succes is ? De foto kijkt niet lekker, door de schuin lopende lijnen . Ook de uitgebrande delen aan de onderkant kunnen me niet zo bekoren.
        Een stuk van boven vandaan eraf kijkt wat mij betreft al lekkerder. (die bovenste friemel helemaal laten verdwijnen)
        Sorry, Steef ik kan er niet veel meer van maken. Maar niet reageren = geen mening, toch ?
        Geen reden tot excuses Johan ;-) Ik apprecieer deze feedback!
        Wist zelf ook niet direct wat ik er van moet vinden (foto staat hier al een paar weken te wachten op gepost te worden) maar wou jullie mening toch even polsen.
        Ter plaatse sprong deze "boom" er echt uit, maar was moeilijk om een goede compo te vinden (+het was snik heet).

        Ik volg dat de foto iets beter wordt als ik er aan de bovenkant wat afsnijd.
        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
        Website - 500px - Instagram

        Comment


        • #5
          Re: Overleven

          Mooi Steven, beetje artistiek, ik kan het wel smaken
          Maar ik zou eerder er onderaan een stukje afhalen zodat dat drukke stuk wegvalt, omdat het nu eigenlijk alle aandacht naar zich toe trekt

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Overleven

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Mooi Steven, beetje artistiek, ik kan het wel smaken
            Maar ik zou eerder er onderaan een stukje afhalen zodat dat drukke stuk wegvalt, omdat het nu eigenlijk alle aandacht naar zich toe trekt

            grts
            Sieg
            Zo zie ik het ook
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Overleven

              Hmm... verschillende meningen.
              Heb eens een update gemaakt met enkele aanpassingen: onderkant weg & wat grad filters om meer aandacht naar de stam te trekken.
              Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
              Website - 500px - Instagram

              Comment


              • #8
                Re: Overleven

                Die update is echt wel een pak beter..Zowel uitsnede, maar ook de aandacht gaat veel meer naar het boomstronkje toe...
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment

                Working...
                X