Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

schijfjes fruit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] schijfjes fruit

    schijfjes fruit
    [IMG]fruit by Paquita Six, on Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: schijfjes fruit

    Met de opbouw van de elementen alsook de fruitsoorten en spiegeling heb ik geen probleem, vind het zelfs heel fris. Maar dat blauwe attribuut begrijp ik niet in het geheel.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: schijfjes fruit

      Raymond, dat blauwe ding is om mijn fruit staande te houden.... ronde vormen blijven niet staan.....
      grt,
      Paquita

      Comment


      • #4
        Re: schijfjes fruit

        Oorspronkelijk geplaatst door PaquitaSix Bekijk bericht
        Raymond, dat blauwe ding is om mijn fruit staande te houden.... ronde vormen blijven niet staan.....
        grt,
        Paquita
        Je kunt er van achter iets tegen zetten zonder dat het zichtbaar is op de foto ;-)

        Mij stoort het niet,
        Er had iets meer plaats aan de onderkant gemogen, de spiegeling van het blauwe attribuut gaat helemaal tot de rand.

        Toch knap gedaan.

        --
        mlap.
        T.T.

        Comment


        • #5
          Re: schijfjes fruit

          Ik vind het wel geslaagd, mét blauwe ding erachter. Het zorgt voor wat vulling ipv enkel wat schijfjes fruit.
          Sony α7ii
          5OOpx

          Comment


          • #6
            Re: schijfjes fruit

            Dit lijkt mij wel geïnspireerd door Katrien's vorige challenge-foto


            Compo is vrij goed maar dat blauwe "geval" vind ik erg storend werken.
            Ik zou wel andere oplossingen kunnen bedenken om het boeltje recht te houden zonder negatieve bijwerkingen.
            Als je zo schijfjes maakt zou je misschien ook beter trachten gebruik te maken van de transparantie, doorgelicht lijkt zoiets gewoonlijk beter dan alleen met opvallend licht.
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment

            Working...
            X