Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shiny start

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Shiny start

    Deze ochtend in Kinderdijk.



    Update:

    Last edited by Ricky93; 21 februari 2018, 15:34.
    Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

  • #2
    Re: Shiny start

    Heel mooi en sfeervol, de fotograaf maakt het beeld compleet.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Shiny start

      Zeer goed de sfeer te pakken gekregen, de opstelling van de camera is hier top!
      Amateur fotograaf,
      lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.

      Comment


      • #4
        Re: Shiny start

        Wat een schitterend standpunt, compo en kleur. Ik veronderstel, vanaf het bruggetje ?
        De takjes links, is een beetje jammer. Maar ik snap dat even wat opzij, hier geen optie was.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Shiny start

          Heel mooi. Ik had geprobeerd mijn camera iets meer naar rechts te draaien zodat ik die storende takjes niet in het beeld komen.

          Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
          http://www.photo-patricske.be
          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

          Comment


          • #6
            Re: Shiny start

            Update toegevoegd na wat knutselwerk in photoshop.
            Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

            Comment


            • #7
              Re: Shiny start

              Bedankt voor de update, Rick. Mooi gedaan.
              Je "glijdt" nu heel mooi richting zon en meeuwen.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Shiny start

                Prachtplaat, vooral de update.
                Ook een mooie locatie. Ik ben nog nooit in Kinderdijk geweest maar het moet een bekende plaats zijn met al die molentjes.
                Wel wat spijtig dat je de reflectie van de bomen of struiken in het water ook wat teveel weggesnoeid hebt. Maar je moet er echt op letten.
                grts,
                Raf.

                Comment


                • #9
                  Re: Shiny start

                  Mooi en sfeervol Rick, knappe opname

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Shiny start

                    Vroeg opstaan loont 😊
                    Knap vastgelegd.
                    Mvg
                    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

                    Comment


                    • #11
                      Re: Shiny start

                      De update is beter wat de takjes betreft, maar nu 'moet' je nog de reflectie herstellen (ook al een simpel klusje).
                      Ik heb al veel foto's van die molens gezien maar deze is echt een topper, proficiat!
                      Amateur fotograaf,
                      lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Shiny start

                        Het klusje is niet zo goed uitgevoerd maar wil geen dwarsligger zijn als de meerderheid akkoord is. Een foto die evenwel tot de verbeelding spreekt, knap
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Shiny start

                          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                          Het klusje is niet zo goed uitgevoerd maar wil geen dwarsligger zijn als de meerderheid akkoord is. Een foto die evenwel tot de verbeelding spreekt, knap
                          Dank! wat betreft het knutselwerk, Ik ben ook niet geheel tevreden maar kon er niet veel meer van maken. Dus mocht je wat tijd over hebben mag je het voor mij verbeteren
                          Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Shiny start

                            zeer knappe foto ,vooral een mooie compo met een mooie dieptewerking ,de persoon erbij is goed gekozen maar hoefde eigenlijk niet echt ,de kleuren zijn prachtig ,ook die vogels zijn een pluspunt in de foto
                            enig minpuntje dat ik zie zijn de verscherpingslijntjes rond de molens ,tja ik ben daar nogal gevoelig aan
                            het klusje naar omstandigheden ,lijkt mij niet zo gemakkelijk zijn geweest vind ik al bij al toch niet zo slecht ,je zou miss kunnen het kloonwerk wat meer kunnen verdoezelen

                            Comment

                            Working...
                            X