Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D750 vervangen met de D850

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D750 vervangen met de D850

    Ik ben benieuwd of jullie er wat in zien om nu de D750 te vervangen met de D850

    Gelukkig ben ik nog heel erg tevreden met de D750 en ik zie niet heel veel toegevoegde waarde om die nu per direct te vervangen.

    Hoe denken jullie daarover?

    Ik gebruik de D750 voornamelijk voor bruidsfotografie.
    bekijk ook eens mijn bruidsfotografie website
    http://www.jaanishfotografie.nl

  • #2
    Re: D750 vervangen met de D850

    Oorspronkelijk geplaatst door Jaanish Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd of jullie er wat in zien om nu de D750 te vervangen met de D850

    Gelukkig ben ik nog heel erg tevreden met de D750 en ik zie niet heel veel toegevoegde waarde om die nu per direct te vervangen.

    Hoe denken jullie daarover?

    Ik gebruik de D750 voornamelijk voor bruidsfotografie.
    Gelukkig ben ik nog heel erg tevreden met de Ford Ka en ik zie niet heel veel toegevoegde waarde om die nu in te ruilen voor een B-max.
    Ik gebruik de Ford Ka om van a naar b te komen.

    Maar wat is uw vraag eigenlijk.

    Comment


    • #3
      Re: D750 vervangen met de D850

      Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
      Gelukkig ben ik nog heel erg tevreden met de Ford Ka en ik zie niet heel veel toegevoegde waarde om die nu in te ruilen voor een B-max.
      Ik gebruik de Ford Ka om van a naar b te komen.

      Maar wat is uw vraag eigenlijk.
      Haha leuke vergelijking.

      Ik zal mijn vraag iets vergemakkelijken.

      Zijn de verbeteringen in de d850 het waard tegenover de D750 die op dit moment nog steeds hoog op de lijst staat van de betere DSLR's voor een bruidsfotograaf.
      bekijk ook eens mijn bruidsfotografie website
      http://www.jaanishfotografie.nl

      Comment


      • #4
        Re: D750 vervangen met de D850

        Oorspronkelijk geplaatst door Jaanish Bekijk bericht
        Haha leuke vergelijking.

        Ik zal mijn vraag iets vergemakkelijken.

        Zijn de verbeteringen in de d850 het waard tegenover de D750 die op dit moment nog steeds hoog op de lijst staat van de betere DSLR's voor een bruidsfotograaf.
        Ben je tevreden met je resultaten van je huwelijksfotografie?
        zo ja: niks veranderen
        zo neen...

        Ik zou dan eerder investeren/méér werken aan je creativiteit ivm huwelijksfotografie dan tijd en geld te spenderen aan een nieuw fototoestel. Het is niet de 850 die je beter gaat doen fotograferen...

        Kijk eens bvb naar http://guapetom.be/
        of ook naar
        http://www.momentintime.be/huwelijksfotograaf/

        mvrgr
        fred
        https://efbeo.wordpress.com

        Comment


        • #5
          Re: D750 vervangen met de D850

          Oorspronkelijk geplaatst door Jaanish Bekijk bericht
          Ik ben benieuwd of jullie er wat in zien om nu de D750 te vervangen met de D850

          Gelukkig ben ik nog heel erg tevreden met de D750 en ik zie niet heel veel toegevoegde waarde om die nu per direct te vervangen.

          Hoe denken jullie daarover?

          Ik gebruik de D750 voornamelijk voor bruidsfotografie.

          Ik denk dat je gewoon een nieuwe camera wilt kopen !?
          Groetjes

          Lukathi

          Comment


          • #6
            Re: D750 vervangen met de D850

            Komaan jongens, niet leuteren, geef die gast een reden om een D850 te kopen !!!

            Comment


            • #7
              Re: D750 vervangen met de D850

              Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
              Komaan jongens, niet leuteren, geef die gast een reden om een D850 te kopen !!!
              Ook als die er niet is? Als er een NAS is, gewoon doen.
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

              Comment


              • #8
                Re: D750 vervangen met de D850

                Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                Ook als die er niet is? Als er een NAS is, gewoon doen.
                Of als je last van GAS hebt

                Persoonlijk ben ik van menig dat je pas moet veranderen als een of ander je ertoe dwingt (tekortkoming aan je toestel, EOL service, ouderdom,...).

                Binnenkort komt er weer een nieuw toestel uit en dat heeft misschien iets dat je wel nodig hebt maar je heb dan pas geïnvesteerd in een D850 die je niet perse nodig had.
                Last edited by zunoel; 21 februari 2018, 12:33.
                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                Comment


                • #9
                  Re: D750 vervangen met de D850

                  Ik sla een generatie over dan zijn er gewoonlijk genoeg aanpassingen aan het model. D800 wel, d810 niet, d850 wel,......
                  BD0497BE : Nikon body + glas
                  www.RudyVerrijt.info

                  Comment


                  • #10
                    Re: D750 vervangen met de D850

                    Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
                    Komaan jongens, niet leuteren, geef die gast een reden om een D850 te kopen !!!
                    De D850 is de beste camera ooit gemaakt bot huwelijken. Ik fotografeer zelf geen huwelijken maar een kennis die een vriendin heeft die bevriend is met de partner van een fotograaf heeft dat vernomen. Dat is voor mij alvast een reden om dit toestel dus blindelings aan te raden

                    Comment


                    • #11
                      Re: D750 vervangen met de D850

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                      De D850 is de beste camera ooit gemaakt bot huwelijken. Ik fotografeer zelf geen huwelijken maar een kennis die een vriendin heeft die bevriend is met de partner van een fotograaf heeft dat vernomen. Dat is voor mij alvast een reden om dit toestel dus blindelings aan te raden
                      Ik kan dit bevestigen, op Belgiumdigitaal zegt iemand net hetzelfde [emoji16]

                      --
                      mlap.
                      T.T.

                      Comment


                      • #12
                        Re: D750 vervangen met de D850

                        De D850,3 zou naar het schijnt nog veel beter zijn. Gezien van iemand die het gehoord heeft.

                        Indien je naar een D850 over stapt zou het wel eens kunne gebeuren dat je plots ook een nieuwe glasbak nodig hebt en eventueel een nieuwe job
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • #13
                          Re: D750 vervangen met de D850

                          Jaanish,

                          met zulke vragen "vraag" je er bijna om... Om respectloos behandeld te worden.
                          En de "makkers" hier voldoen wel aan die vraag...
                          Maar als jij er niet zoveel toegevoegde waarde in ziet, dan moet je zeker NIET overstappen.
                          Ik fotografeer alleen voor de fun en ik zag er voor mij wel toepassingen in die beter of praktischer zijn.
                          Dus ben ik overgeschakeld van de D750 naar de D850.
                          Voor de rest blijft dit in alle waarschijnlijkheid een topic waarmee ze de draak blijven steken.
                          (meestal uit frustratie of jaloezie...)

                          Comment


                          • #14
                            Re: D750 vervangen met de D850

                            Adrie, ik doe het niet respectloos hoor, ik denk gewoon dat de TS last geeft van NAS en daar is niks mis mee. Wat gepook moet kunnen

                            Comment


                            • #15
                              Re: D750 vervangen met de D850

                              D750 is een geniaal toestel met geniale prestaties. De D750 vervangen voor een D850 lijkt mij zelf totaal overbodig.
                              Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

                              Comment

                              Working...
                              X