Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de steiger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] de steiger

    dank om te kijken

  • #2
    Re: de steiger

    Mooie opname Patrick, de mist (?) zorgt hier voor een mooie sfeer
    Die donkere vignet delen in de lucht geven wel héél veel banding maar ook een duistere sfeer

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: de steiger

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Mooie opname Patrick, de mist (?) zorgt hier voor een mooie sfeer
      Die donkere vignet delen in de lucht geven wel héél veel banding maar ook een duistere sfeer

      grts
      Sieg
      die banding stoort mij enorm Sieg ,ik vind ook geen oplossing om ze kwijt te geraken , als er iemand een oplossing heeft ,altijd welkom hè

      Comment


      • #4
        Re: de steiger

        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        die banding stoort mij enorm Sieg ,ik vind ook geen oplossing om ze kwijt te geraken , als er iemand een oplossing heeft ,altijd welkom hè
        Misschien eens een idee om dergelijke zaken als opdracht in challenge te zetten? We kunnen er allemaal van leren.... Moderators?
        Ik vind het overigens een heerlijke plaat voor de rest. Piekfijn afgewerkt
        https://www.behance.net/Lynx1966

        Comment


        • #5
          Re: de steiger

          Heerlijke foto, mooie steiger heb je daar gevonden.

          Comment


          • #6
            Re: de steiger

            Heel mooi, sterke bewerking. Ik moet werkelijk al heel goed kijken om banding te zien.
            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

            Comment


            • #7
              Re: de steiger

              Heel mooi, sterke bewerking. Ik moet werkelijk al heel goed kijken om banding te zien.
              ik volg...

              Groetjes
              Freddy
              https://fredor2.wixsite.com/my-site

              Comment


              • #8
                Re: de steiger

                Héél mooie foto om naar te kijken !

                MVG,
                Jean Pierre

                Comment


                • #9
                  Re: de steiger

                  Heel mooi onderwerp om te fotograferen, zeer fraaie compo en symmetrie. Ook de horizon in het midden is naar mijn smaak goed gekozen.
                  Het idee van de bewerking is heel goed, maar er zijn hier en daar wel wat sporen te zien.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: de steiger

                    Denk dat banding bij dit soort zware omzetting bijna niet te voorkomen is...Als ik deze als voorbeeld pak dan weet ik bijna zeker dat de lucht heel veel donkerder is getrokken dan die was...Althans ik doe dit ook vaak en krijg dan ook banding te zien...Bij een kleurenfoto trek je stukken minder hard aan de lucht.
                    Maar over de foto:..Je hebt de smaak van zwart-wit wel enorm goed te pakken, en ik zie ook enorme stappen vooruit in de manier van omzetting..Sterk bezig Patrick..
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment


                    • #11
                      Re: de steiger

                      Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                      Denk dat banding bij dit soort zware omzetting bijna niet te voorkomen is...Als ik deze als voorbeeld pak dan weet ik bijna zeker dat de lucht heel veel donkerder is getrokken dan die was...Althans ik doe dit ook vaak en krijg dan ook banding te zien...Bij een kleurenfoto trek je stukken minder hard aan de lucht.
                      Maar over de foto:..Je hebt de smaak van zwart-wit wel enorm goed te pakken, en ik zie ook enorme stappen vooruit in de manier van omzetting..Sterk bezig Patrick..
                      Merci Jos ; ik ben ook bezig een cursus Z/W aan het volgen

                      Comment


                      • #12
                        Re: de steiger

                        Heel mooi zw/wit beeld.

                        Comment


                        • #13
                          Re: de steiger

                          Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                          Denk dat banding bij dit soort zware omzetting bijna niet te voorkomen is...Als ik deze als voorbeeld pak dan weet ik bijna zeker dat de lucht heel veel donkerder is getrokken dan die was...Althans ik doe dit ook vaak en krijg dan ook banding te zien...Bij een kleurenfoto trek je stukken minder hard aan de lucht.
                          Maar over de foto:..Je hebt de smaak van zwart-wit wel enorm goed te pakken, en ik zie ook enorme stappen vooruit in de manier van omzetting..Sterk bezig Patrick..
                          ik vraag mij af of je banding ook zou zien bij een afdruk ?

                          Comment


                          • #14
                            Re: de steiger

                            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                            ik vraag mij af of je banding ook zou zien bij een afdruk ?
                            Heel knap Patrick !
                            Ik ben ervan overtuigd dat je van die banding niks gaat merken in een print
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment


                            • #15
                              Re: de steiger

                              dank voor de reacties

                              Comment

                              Working...
                              X