Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De zevende dag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] De zevende dag

    Last edited by bommasien; 18 februari 2018, 18:55.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: De zevende dag

    over de foto is niks verkeerd te zeggen ,alles zit goed , alleen wat weinig spanning in het beeld ,komt natuurlijk door het (te) mooie weer ,neem diezelfde foto met een dreigende lucht zal je een totaal ander beeld krijgen ,zet daar dan nog eens een lange sluiter tegen ,dan krijg je een dynamisch beeld , miss eens teruggaan in betere (foto) omstandigheden

    Comment


    • #3
      Re: De zevende dag

      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      over de foto is niks verkeerd te zeggen ,alles zit goed , alleen wat weinig spanning in het beeld ,komt natuurlijk door het (te) mooie weer ,neem diezelfde foto met een dreigende lucht zal je een totaal ander beeld krijgen ,zet daar dan nog eens een lange sluiter tegen ,dan krijg je een dynamisch beeld , miss eens teruggaan in betere (foto) omstandigheden
      Patrick heeft het goed verwoord, dus ik volg hierin
      Zeer mooie boom trouwens

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: De zevende dag

        Eens met mijn voorgangers,maar ik vind de (schitterende) boom ook net iets te centraal staan.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: De zevende dag

          In ieder geval weer een mooi natuurlijk ogend beeld Sien..Fijne details/en scherpte ook..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: De zevende dag

            Gezien de lucht niet zo interessant was die dag, was het misschien beter geweest om niet het landschap maar de mooie boom als onderwerp te nemen. Dus van dichterbij bedoel ik.
            Dat gezegd zijnde, vind ik het langs de andere kant ook wel een sterk landschap, net omdat er weinig in de lucht zit. Daardoor krijg je verschillende vlakken: het blauwe van de lucht en het donkere van de aarde, mooi gescheiden door het gewas dat links een strakke knik maakt.

            Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
            Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

            Comment


            • #7
              Re: De zevende dag

              Volgens mij moet met die boom meer te doen zijn. Wat een prachtig exemplaar... Nog eens terug gaan.
              Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
              Website - 500px - Instagram

              Comment


              • #8
                Re: De zevende dag

                Goede, natuurlijk ogende opname.
                Misschien zou de foto nog wat contrast kunnen gebruiken.

                Die boom zou een interessant onderwerp kunnen zijn bij mistige weersomstandigheden.

                Mvg.,
                Smets84.

                Comment


                • #9
                  Re: De zevende dag

                  Zoals aangehaald, in andere omstandigheden is hier meer uit te halen, nu plaats ik het bij de categorie "braaf"
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment

                  Working...
                  X