Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- Questa ragazza, proprio qui...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] - Questa ragazza, proprio qui...

    *



    .

  • #2
    Re: - Questa ragazza, proprio qui...

    Intrigerende pose en mooi omzetting !

    Comment


    • #3
      Re: - Questa ragazza, proprio qui...

      geslaagde foto

      Comment


      • #4
        Re: - Questa ragazza, proprio qui...

        Knappe foto. Weer een opname waar je langer naar kijkt en waarbij ik veel V's in dit beeld opmerk. De achtergrond vind ik ook ferm en lijkt alsof ze het model naar achter trekt.

        Groetjes, Marchristan.

        Comment


        • #5
          Re: - Questa ragazza, proprio qui...

          kappe foto met emotie

          Comment


          • #6
            Re: - Questa ragazza, proprio qui...

            Bene...!
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: - Questa ragazza, proprio qui...

              Nice & powerful!
              Heel mooi van pose en frame.
              Groetjes,
              Dominic

              Comment


              • #8
                Re: - Questa ragazza, proprio qui...

                Ja mooie foto, maar als men deze dan toch zo de lucht wil in prijzen dan zou ik toch ook de kleine bruine tikkelen op de huid verwijderen. Ben van mening dat deze nu een afleiding zijn als men de foto opent

                Comment


                • #9
                  Re: - Questa ragazza, proprio qui...

                  Iedereen heel bedankt voor de reacties !

                  Ja mooie foto, maar als men deze dan toch zo de lucht wil in prijzen dan zou ik toch ook de kleine bruine tikkelen op de huid verwijderen. Ben van mening dat deze nu een afleiding zijn als men de foto opent
                  Ook bedankt, maar dit ga ik toch niet doen, deze moedervlekjes zijn gewoon eigen aan het model.

                  En ik weet niet of je vertrouwd bent met model fotografie, maar mij vertellen meer dan 90% van de modellen
                  dat ik liefst niet hun moedervlekken verwijder... daar moet ik dan ook wat rekening mee houden

                  D.

                  Comment


                  • #10
                    Re: - Questa ragazza, proprio qui...

                    Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                    Iedereen heel bedankt voor de reacties !



                    Ook bedankt, maar dit ga ik toch niet doen, deze moedervlekjes zijn gewoon eigen aan het model.

                    En ik weet niet of je vertrouwd bent met model fotografie, maar mij vertellen meer dan 90% van de modellen
                    dat ik liefst niet hun moedervlekken verwijder... daar moet ik dan ook wat rekening mee houden

                    D.
                    En zo is het. Iemand die dit adviseert heeft kennelijk niet veel ... nou ja laat maar hehe..
                    Het is iets anders als er 'tijdelijke' pukkeltjes het gelaat ontsieren, daar zal men dankbaar zijn dat er enige retouche plaats heeft gevonden.
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

                    Comment


                    • #11
                      Re: - Questa ragazza, proprio qui...

                      Ferme foto. Tot in de puntjes!
                      Groetjes,
                      Xavier
                      Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
                      Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
                      Laat de commentaren maar komen.

                      Comment

                      Working...
                      X