Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koud...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Koud...

    Alweer een tijdje geleden dat ik mijn camera nog eens vastnam. Bij deze...



    Of voor wie van Z/W houdt

    Last edited by Dynax7d; 11 februari 2018, 10:29.
    https://www.behance.net/Lynx1966

  • #2
    Re: Koud...

    Oei die is erg mooi zeg..Prachtig weids beeld...De boompjes als hoofdonderwerp heel mooi, en zeer mooie glans over het water..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Koud...

      Awel je moet je camera meer boven halen.
      Ik vind beide foto's echt heel mooi,simpel, rechttoe en rechtaan, zonder veel poespas en dat maakt ze juist zo mooi.
      Dus zeker meer posten.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Koud...

        Mooi en rustig van compo, mede door de fijne weerspiegeling. Tevens mooie locatie.

        Bij dit specifieke beeld vind ik de zwart-witversie iets te contrastrijk. Ik ga dus steevast voor de kleurenversie.
        De ietwat blauwe afwerking draagt in die kleurenversie ook veel bij aan de zachte uitstraling van de opname en is dus zeer toepasselijk .

        Mvg.,
        Smets84.

        Comment


        • #5
          Re: Koud...

          Mooi en de vliegtuigstrepen dragen hier bij aan de compo, voor mij ook de kleurenversie

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Koud...

            Kleurenversie is naar mijn visie absoluut de winnaar. Fijne rustige plaat om naar te kijken
            Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

            Comment


            • #7
              Re: Koud...

              Mooi !
              kleur haalt het voor mij met een neuslengte
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Koud...

                Wat een heerlijk rustige plaat. Voor mij de foto met de mooi zacht-blauwe afwerking.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment

                Working...
                X