Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Malpieheide

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Malpieheide

    Uiteindelijk een grijsverloop filter aangeschaft voor m'n 15-30mm Tamron en getest...

    [IMG]Malpie...Init 1920 by Geert Reusen, on Flickr[/IMG]


    Uiteindelijk een grijsverloop filter aangeschaft voor m'n 15-30mm Tamron en getest...
    Bedankt voor het kijken.
    Bemerkingen? Nog meer bedankt

    Update
    [IMG]Malpie...Init 2 1920 by Geert Reusen, on Flickr[/IMG]

    https://www.flickr.com/photos/greuse...iend/lightbox/
    Last edited by Duvel_lover; 8 februari 2018, 18:36.
    " Make RAW Not WAR"
    Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

  • #2
    Re: Malpieheide

    Wat een mooie uitzonderlijke locatie en je had hier ook nog eens zachte pastelkleuren

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Malpieheide

      Heel apart en heel knap Geert
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Malpieheide

        Prachtig ! Test geslaagd !!!
        Hoeveel stops verschil ?
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Malpieheide

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Prachtig ! Test geslaagd !!!
          Hoeveel stops verschil ?
          Kase K150 Wolverine glass square filter Gradual Soft GND 0,9
          3 stops
          " Make RAW Not WAR"
          Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

          Comment


          • #6
            Re: Malpieheide

            knap beeld en fijne scherpte.
            nikon coolpix s9100

            Comment


            • #7
              Re: Malpieheide

              prachtig gedaan , de zachte kleuren doen het hier uitstekend ,ook een fijne scherpte ,knap werk
              ook ik gebruik meer en meer een graduaat filter ,spaart meteen een heel pak bewerking uit naderhand

              Comment


              • #8
                Re: Malpieheide

                Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                prachtig gedaan , de zachte kleuren doen het hier uitstekend ,ook een fijne scherpte ,knap werk
                ook ik gebruik meer en meer een graduaat filter ,spaart meteen een heel pak bewerking uit naderhand
                voorkomen van uitgebrande lucht of onderbelichting bij grote contrastverschillen. Ge haalt er altijd meer detail uit achteraf
                " Make RAW Not WAR"
                Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

                Comment


                • #9
                  Re: Malpieheide

                  Erg mooie zachte kleuren die zo kenmerkend zijn voor dit koude weer in de ochtend...Bij het zien van zo'n mooie foto baal ik er nog meer van dat ik heel de week 's morgens moet werken..
                  Mooi gebied lijkt me dit ook te zijn.
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Malpieheide

                    Mooie winterse opname met een fijn kleurenpalet .

                    Mvg.,
                    Smets84.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Malpieheide

                      Schitterend met het ijs en de plaats. Mooi hoor.
                      Ik wil geen spelbreker zijn, maar iedereen weet dat wanneer ik kritiek geef, er ook altijd wel een tip of verbetering aangereikt wordt.
                      Alle respect als je het zo bedoelt, maar ik ben eens wat met levels gaan stoeien en het geheel wat donkerder gezet. Dat is vooral voor de kleuren een wondertje, en ik denk dat het licht wat natuurgetrouwer is.
                      Toen kwam er letterlijk wat anders aan het licht : Dat er op de horizon een halo te zien is.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Malpieheide

                        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                        Schitterend met het ijs en de plaats. Mooi hoor.
                        Ik wil geen spelbreker zijn, maar iedereen weet dat wanneer ik kritiek geef, er ook altijd wel een tip of verbetering aangereikt wordt.
                        Alle respect als je het zo bedoelt, maar ik ben eens wat met levels gaan stoeien en het geheel wat donkerder gezet. Dat is vooral voor de kleuren een wondertje, en ik denk dat het licht wat natuurgetrouwer is.
                        Toen kwam er letterlijk wat anders aan het licht : Dat er op de horizon een halo te zien is.
                        Volgens mij is de halo ontstaan door de bewerking op een JPG bestand. Ik heb ook eens wat met de schuifjes gespeeld maar vind beide ok. kwestie van smaak
                        Merci voor uw kritiek. 't Is dan weer een uitdaging om er iets mee te doen
                        " Make RAW Not WAR"
                        Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

                        Comment

                        Working...
                        X