Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Vs


    ?? ??
    Groetjes,
    Xavier
    Last edited by xaviermortsel; 7 februari 2018, 22:03.
    Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
    Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
    Laat de commentaren maar komen.

  • #2
    Re: Vs

    Is het een gsm wat ze vastheeft?
    Indien ja, dan kan ik de titel een beetje plaatsen.
    Leuke foto.
    Groetjes,
    Dominic

    Comment


    • #3
      Re: Vs

      Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
      Is het een gsm wat ze vastheeft?
      Indien ja, dan kan ik de titel een beetje plaatsen.
      Leuke foto.
      Neen, het is de audiogids van het museum.
      Maar ze staat voor een artistieke versie van de kaart van de VS. Waarin er nogal complementaire leuren rondzweven, van de audiogids incluis.
      Groetjes,
      Xavier
      Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
      Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
      Laat de commentaren maar komen.

      Comment


      • #4
        Re: Vs

        Snapshots in het museum, ik heb ze al zo vaak zien voorbijkomen waardoor ik ze even vreselijk vind als de herhalingen van F.C. De Kampioenen. Dus voor mij een

        Comment


        • #5
          Re: Vs

          Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
          Snapshots in het museum, ik heb ze al zo vaak zien voorbijkomen waardoor ik ze even vreselijk vind als de herhalingen van F.C. De Kampioenen. Dus voor mij een
          Sorry Leonide, maar op deze manier hou je je mening beter voor jezelf. De meesten van ons doen dit als hobby, niet als professionelen. Smaken mogen verschillen en ik laat ook niet al mijn 'snapshots' zien. Maar afkraken helpt niemand vooruit.
          Spijtig dat jouw commentaar niet op dezelfde hoogte zit als veel van wat je hier post.
          met vriendelijke groeten,
          Xavier
          Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
          Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
          Laat de commentaren maar komen.

          Comment


          • #6
            Re: Vs

            Het kunstwerk aan de wand vind ik heel knap en boeiend. De bijkomende uitleg die hier wordt 'getoond' en niets van hoor geeft een zekere spanning tussen beiden alhoewel het iets te onduidelijk in beeld is gebracht.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Vs

              Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortsel Bekijk bericht
              Maar afkraken helpt niemand vooruit.
              Beste Xavier, ik weet niet wie je bent en kan begrijpen dat ik misschien niet de reactie gaf die je gehoopt had te krijgen, maar ik neem wel de tijd om eerlijk mijn mening te zeggen, terwijl bijna 290 anderen je foto aangeklikt hebben en weer weg klikten. Als je alleen de positieve reacties wil, zeg dat dan ook gewoon in je beginpost, in plaats van een duim omhoog en omlaag te zetten met wat vraagtekens erachter.

              Maar nu ik hier toch weer tijd aan zit te spenderen, mijn advies: bestudeer en herbestudeer het werk van de beroemde straatfotografen, luister naar hun interviews, en probeer gewoon wat kritischer te zijn voor je eigen werk en desnoods nog 10 keer terug te gaan naar de plek. Verras mij met een uniek beeld waar je als fotograaf net op het goede moment op de juiste plaats stond, en niet met deze foto die iedere leek in een museum kan nemen.

              Comment


              • #8
                Re: Vs

                Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                Beste Xavier, ik weet niet wie je bent en kan begrijpen dat ik misschien niet de reactie gaf die je gehoopt had te krijgen, maar ik neem wel de tijd om eerlijk mijn mening te zeggen, terwijl bijna 290 anderen je foto aangeklikt hebben en weer weg klikten. Als je alleen de positieve reacties wil, zeg dat dan ook gewoon in je beginpost, in plaats van een duim omhoog en omlaag te zetten met wat vraagtekens erachter.

                Maar nu ik hier toch weer tijd aan zit te spenderen, mijn advies: bestudeer en herbestudeer het werk van de beroemde straatfotografen, luister naar hun interviews, en probeer gewoon wat kritischer te zijn voor je eigen werk en desnoods nog 10 keer terug te gaan naar de plek. Verras mij met een uniek beeld waar je als fotograaf net op het goede moment op de juiste plaats stond, en niet met deze foto die iedere leek in een museum kan nemen.
                Bedankt, Leonide, voor dit genuanceerd antwoord. Ik post om kritische antwoorden te krijgen op mijn foto's. Blijf daar zeker mee doorgaan, positief en negatief.
                Met vriendelijke groeten,
                Xavier

                Envoyé de mon ALE-L21 en utilisant Tapatalk
                Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
                Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
                Laat de commentaren maar komen.

                Comment

                Working...
                X