Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

locatie communieshoot jongen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • locatie communieshoot jongen

    Volgende week zou ik een shoot doen van een jongen die zijn communie doet.
    Nu ben ik nog op zoek naar een leuke 'stoere' locatie in regio Gent. (Het mag ook iets verder zijn zolang het bereikbaar is met het OV)
    ik dacht aan een verlaten pand/fabriek dat makkelijk toegankelijk is (of een meer industriele setting) Of iets zoals een (overwoekerde) serre , met strakke lijnen en achtergrond.
    Het mag dus best iets ruwer zijn. Het moet zelfs geen al te zotte locatie zijn zolang er een paar accenten aanwezig zijn die ik kan gebruiken is het goed. Een gebouw met strakke lijnen of omgeving kan ook leuk zijn..
    Moest er iemand tips hebben , shoot!
    (Ik weet de verborgen plekjes in gent namelijk nog niet zo goed zijn ..)

    thanks!

  • #2
    Re: locatie communieshoot jongen

    Ga eens langs bij een verdeler van een gekend auto merk en vraag of je daar een shoot mag doen.
    Heeft mijn dochter gedaan met de jongste kleinzoon, echt super hoor.
    Het was een ruime showroom van Chevrolet denk ik met allemaal Amerikaanse wagens en chroom accessoires, bij voorbeeld een chroomwiel (met band erom uiteraard).
    In Gent zullen wel meerdere grote auto showrooms zijn, het moet daarvoor niet Amerikaans zijn, dikke Mercedessen, BMW's, Peugeot's en ga zo maar door.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: locatie communieshoot jongen

      Bedankt voor de tip maar ik denk dat dit minder de familie hun ding is.
      ik zoek echt wel meer wat verlaten gebouwen zoals schooltjes of fabrieken..
      moeilijk te vinden wel..

      Comment


      • #4
        Re: locatie communieshoot jongen

        Ik vrees dat je daarvoor in het Gentse aan de late kant bent, er is veel afgebroken en gerenoveerd of toegemaakt....

        Comment


        • #5
          Re: locatie communieshoot jongen

          Wat is de hobby van die jongen?
          Als die voetbalt of tennis speelt, dan kan je daar wel iets leuk mee, en heb je ineens een band.
          Je start in de kleedkamer, terrein, oefenplaats etc.

          Comment


          • #6
            Re: locatie communieshoot jongen

            Oude grindbakken, Dok Noord bij de blauwe kraan, zie maps. En volgende link. https://www.democrazy.be/bereikbaarheid/ en scrollen naar beneden tot grindbakken.
            Last edited by guido.g; 15 februari 2018, 12:09.
            https://ggpics.be/

            Comment

            Working...
            X