Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wintersfeertje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Wintersfeertje

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Wintersfeertje

    Weer zo'n plaatje waarbij je eigenlijk hoopt dat er hier ook nog eens een pak sneeuw gaat vallen
    Mooie opnaùe hoor Raymond en een zeer goed gekozen onderwerp / compo

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Wintersfeertje

      Van mij mag er hier ook een pak vallen, al dringt de tijd.....'t wordt tijd voor de lente. Mooi weergave!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Wintersfeertje

        Inderdaad heel sfeervol dit..Erg mooi met die mist..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Wintersfeertje

          Begin meer en meer van uw stijl te houden, deze is wel uitzonderlijk mooi.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Wintersfeertje

            Zeer geslaagde opname. Heel mooi gedaan.
            Mvg Philip

            Comment


            • #7
              Re: Wintersfeertje

              Prachtige tegenlichtopname Raymond en vooral zeer goed gekozen compo met die sneeuwophoping links en dat ene boompje rechts in beeld.
              grts,
              Raf.

              Comment


              • #8
                Re: Wintersfeertje

                Allemaal positieve reacties waarvoor oprechte dank. Winter is mooi en heeft zijn specifieke capaciteiten, ook zonder sport.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Wintersfeertje

                  Ik zou zo mijne dikke frak aantrekken om dat landschap in te duiken
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wintersfeertje

                    Sterk van compo en mooi van omzetting. Het nevelachtige rond de bergflanken in de achtergrond komt er ook goed uit in het zwart-wit.

                    Mvg.,
                    Smets84.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wintersfeertje

                      Schitterende compo, Raymond.
                      Mij valt vooral op dat de dingen die er toe doen en van belang zijn voor de compo zo mooi contrastrijk zijn. De rest fungeert daardoor als een rustig decor.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wintersfeertje

                        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                        Schitterende compo, Raymond.
                        Mij valt vooral op dat de dingen die er toe doen en van belang zijn voor de compo zo mooi contrastrijk zijn. De rest fungeert daardoor als een rustig decor.
                        Dat is wat me altijd treft in de analyse van een foto, waarvoor dank.
                        Johan, Smets en Frakske een gewaardeerde merci. Winterbeelden zijn zeldzaam
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wintersfeertje

                          Misschien wel één van de beste foto's qua compo die ik hier al van jou gezien heb. Mooi gebruik gemaakt van diepte met een boeiende voor- midden- en achterpartij (iets waar vaak te weinig aandacht aan wordt besteed wat spijtig is). Het boompje rechts staat daar perfect. Bovendien als je toch graag een analyse wil zie je hier ook duidelijk meerdere driehoeken in je foto die mooi in elkaar overgaan en het oog leiden. Qua opbouw en sfeer doet het denken aan Chinese landschap schilderijen waar je dezelfde opbouw ook ziet terug komen. ook de elementen die je in je foto gebruikt komen daar vaak in terug, een huisje, boompje en bergen.
                          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                          Groeten
                          Kurt

                          Comment

                          Working...
                          X