Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zeppelin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zeppelin



    ISO 400 - 40mm - f2.8 (Varken niet scherp genoeg hierdoor? Moest snel zijn) - 1/4000

    Bedankt voor jullie reacties alvast!
    Student CVO - Masterclass Portret

    [ Instagram - Facebook - Website ]

  • #2
    Re: Zeppelin

    Leuke compositie!
    Zoals je zelf aangeeft: onderwerp is wat onscherp.

    Comment


    • #3
      Re: Zeppelin

      Leuke foto
      Website : brianbonckaertfotografie.wordpress.com
      Hobbyfotograaf Natuur/Evenementen/Sport
      Leeftijd : 23 Jaar.

      Comment


      • #4
        Re: Zeppelin

        goede foto ik zou misschien we juist de zeplin ietwat meer in het midden zetten dus juist boven de punt ,maar is een persoonlijke visie hoor
        grijs
        mielke :-)

        Comment


        • #5
          Re: Zeppelin

          Toffe, frisse foto met natuurgetrouwe kleuren.

          MVG,
          Jean Pierre

          Comment


          • #6
            Re: Zeppelin

            Tja, bummer ... Zou een heel goeie zijn geweest als het onderwerp er scherp had opgestaan. Maar het verwondert me dat je héél snel moest zijn. Een zeppelin gaat nu niet echt door de geluidsmuur. Had je gewoon je diafragma 4 à 5 stops gesloten had je je foto gehad. Nu tik je af op 2.8 en 1/4.000ste ... Fotografeer je op manueel?
            Tot slot: als je dit beeld al ziet ben je al aardig op weg. Nu nog de automatismen kweken dat je je toestel in no time juist kan instellen naar wat de omstandigheden je vragen.

            Mvg,

            Tjerri

            Comment


            • #7
              Re: Zeppelin

              Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
              Tja, bummer ... Zou een heel goeie zijn geweest als het onderwerp er scherp had opgestaan. Maar het verwondert me dat je héél snel moest zijn. Een zeppelin gaat nu niet echt door de geluidsmuur. Had je gewoon je diafragma 4 à 5 stops gesloten had je je foto gehad. Nu tik je af op 2.8 en 1/4.000ste ... Fotografeer je op manueel?
              Tot slot: als je dit beeld al ziet ben je al aardig op weg. Nu nog de automatismen kweken dat je je toestel in no time juist kan instellen naar wat de omstandigheden je vragen.

              Mvg,

              Tjerri
              Bedankt voor de leuke en constructieve reacties allemaal!

              @Tjerri: Hij ging niet door een geluidsmuur, maar ik ben ook nog niet sneller dan mijn schaduw met het toestel! :-) Het is een zeppelin waaruit de para's springen en deze was toch vrij snel aan het zakken. Auto gedraaid bij het zien ervan, er uitgesprongen en als ik nog 2 seconden langer had gewacht, zat die toch tegen of onder die daken. Gaat vrij "snel" naar beneden toch. Maar zoals gezegd, instellingen niet perfect kunnen zetten helaas, maar de compositie van het geheel sprak me wel zeker aan.
              Student CVO - Masterclass Portret

              [ Instagram - Facebook - Website ]

              Comment

              Working...
              X