Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nanya Rocks + snellere sluitertijd.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Nanya Rocks + snellere sluitertijd.

    Een prachtig stukje ,en zomaar langs de weg.
    En ook nog vrij toegangelijk.

    Nanya Rocks.


    Normale sluitertijd.


    Alvast bedankt voor de belangstelling.
    Last edited by Johan1956; 2 februari 2018, 16:25.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Nanya Rocks

    Prachtige opname Johan, bijna surrealistisch, knap gedaan (en dan bedoel ik de lange sluitertijd uiteraard, want zie dat er nu een tweede opname is bijgeplaatst)

    grts
    Sieg
    Last edited by Sieg; 1 februari 2018, 16:03. Reden: (......)
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Nanya Rocks

      prachtige foto/locatie Johan ,al twijfel ik een beetje of je hier de beste keuze hebt gemaakt om voor lange sluitertijd te kiezen , waarschijnlijk heb je hem ook anders ,

      Comment


      • #4
        Re: Nanya Rocks

        Bijzonder!

        Comment


        • #5
          Re: Nanya Rocks

          Staat heel mooi in beeld maar die witte slash daar onderaan vind ik teveel van het goede, 1/4e van de sluitertijd was misschien beter geweest daarvoor
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Nanya Rocks

            Bedankt voor jullie complimenten.
            @ Patrick en Frans : Ik heb een ongeveer gelijke foto, maar dan met gewone sluitertijd bijgeplaatst. (helaas lenscorrectie vergeten)
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Nanya Rocks

              Wel Johan, ik vind die in dit geval beter, zelfs dat beetje leven in de zee daar is niks mis mee
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Nanya Rocks

                Ga in dit geval toch resoluut voor de foto met langere sluitertijd...Zekers niet ieders smaak weet ik, maar het vlakke water geeft ineens zo een stuk meer rustige foto.
                Prachtig de lijnen en kleuren in de rotsen hier weergegeven, en dat gegoten in een mooie compo..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Nanya Rocks

                  Ik vind beiden mooi, maar heb toch een lichte voorkeur voor de lange sluitertijd.
                  Mvg Philip

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nanya Rocks

                    De lange sl.tijd gaat mooi samen met de zachtheid en rondingen van de rotsen; maakt een beter geheel.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nanya Rocks

                      Meestal geen voorstander van LS uitgezonderd met een functionele bedoeling. In deze foto verkies ik de sfeer van het surrealisme en dus de eerste foto
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nanya Rocks

                        Ik ben toch voorstander van de origineel geplaatste versie met de langere sluitertijd.
                        De wolkenlucht komt daar beter tot uiting (kan ook kwestie van nabewerking zijn).
                        Maar vooral de rust in de eerste foto spreekt mij aan en het 'zachte' water gaat ook goed samen met de gladde rotswanden.

                        Mvg.,
                        Smets84.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nanya Rocks

                          Mijn voorkeur gaat ook naar de foto met de lange sluitertijd. Mooie kleuren. Prachtig beeld.
                          https://sweet-flight.com/
                          Come fly with me
                          Vriendelijke groeten, Inge

                          Comment

                          Working...
                          X