Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

veld in de zon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] veld in de zon

    Nog een uit de "reserve": aardappelveld in Zwalm-Meilegem in hard middaglicht.



    gras,
    Marc Tav.
    http://marctav.be

  • #2
    Re: veld in de zon

    Erg mooi licht en vooral ook het lijnenspel..

    Kwa compo vind ik het eigenlijk niet zo lekker kijken..Je blik word als vanzelf via de lijnen naar links het beeld ingebracht, maar dan staat rechts dat bosje toch een beetje als aandachtstrekker...Zou hier voor een vierkant formaat gaan met het bosje rechts helemaal weggecropt.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: veld in de zon

      Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
      Erg mooi licht en vooral ook het lijnenspel..

      Kwa compo vind ik het eigenlijk niet zo lekker kijken..Je blik word als vanzelf via de lijnen naar links het beeld ingebracht, maar dan staat rechts dat bosje toch een beetje als aandachtstrekker...Zou hier voor een vierkant formaat gaan met het bosje rechts helemaal weggecropt.
      Hier volg ik ook in, doordat al het licht in de linkse kant van de opname zit gaat daar alle aandacht naartoe
      Qua afwerking is het ook kwestie van smaak uiteraard, maar tegenwoordig is dit wel "in"

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: veld in de zon

        Wolken lijken wat geel in hard middaglicht.
        Heb je en pola filter gebruikt ? Rechterkant van de hemel lijkt immers dieper blauw dan linkerkant.

        Comment

        Working...
        X