Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ixus 400 probleempje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ixus 400 probleempje

    Als ik mijn foto's op Cd brand worden de verticaal genomen foto's niet weergegeven door mijn DVD speler.Kan er iemand mij hiermee helpen,want ik zou niet weten wat het prodleem zou kunnen zijn.
    Last edited by teddy-bear; 28 september 2004, 19:09.

  • #2
    Re: Ixus 400

    Staat hier beter op zijn plaats, Billyduc en heb je tittel wat duidelijker gemaakt
    Last edited by teddy-bear; 28 september 2004, 19:10.

    Comment


    • #3
      Re: Ixus 400 probleempje

      Oorspronkelijk geplaatst door Billyduc
      Als ik mijn foto's op Cd brand worden de verticaal genomen foto's niet weergegeven door mijn DVD speler.Kan er iemand mij hiermee helpen,want ik zou niet weten wat het prodleem zou kunnen zijn.
      denk niet dat dit een probleem van de ixus is , eerder van uw dvd speler
      http://www.dullaert.net

      Comment


      • #4
        Re: Ixus 400 probleempje

        Het kan misschien een probleem zijn van mijn DVD-speler maar als ik op de computer de foto bekijk via FilevieuwerUtility van Canon geeft hij ook geen beeld,en via een gewoon foto-programma wel.Dus de foto staat wel degelijk op de CD.

        Comment


        • #5
          Re: Ixus 400 probleempje

          Mmm, welk programma gebruik jij om uw jpg,s om te draaien? Het lijkt erop dat daar het probleem zit. Probeer eens je jpg,s om te draaien met een ander programma: adobe elements of paintschop pro. Maak een nieuw cd'ken en probeer nog eens.
          Een nieuw boelleken met een "embossed" logo en wat glas...

          Comment


          • #6
            Re: Ixus 400 probleempje

            De foto's worden automatisch door de camera gedraaid.Dit is wel in en uit te schakelen.Moet ik zeker eens proberen.
            Bedankt voor de tip

            Comment

            Working...
            X