Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De klassieke Framboos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] De klassieke Framboos


  • #2
    Re: De klassieke Framboos

    Zeker niet slecht !
    Misschien was ingetogen kleur hier wel beter geweest.
    Die verdwaalde framboos rechtsonder had beter die linkse daar wat gezelschap gehouden
    dan zorgden ze onder hun beidjes voor een mooi tegengewicht voor de schaduw van de schotel.
    nu lokken die voor mij als kijker eerder een pingpong-kijk-effect op terwijl ze mijn blik dan van het hoofdmotief weghouden.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: De klassieke Framboos

      Eén framboos te veel of beiden samen zoals Frakske ook voorstelt lijkt me ook beter. Voor de rest een goede foto, kan dit wel tolereren in zwart-wit.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: De klassieke Framboos

        Ik weet niet op wat voor monitor jullie kijken, maar ik zie nog altijd 3 frambozen op de grond. En ze liggen daar goed denk ik.

        Comment


        • #5
          Re: De klassieke Framboos

          In de schaduw ligt een 3e ja maar ik moet goed kijken al maakt het ivm mijn gedacht niks uit.
          Sorry dat ik mijn eerlijke mening gaf !
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: De klassieke Framboos

            Beetje bevreemdend beeld..... ik volg met de opmerking over de rechtsliggende vruchten.....
            Ik hou hier van
            Straatfotograaf in Antwerpen

            Comment


            • #7
              Re: De klassieke Framboos

              Drie frambozen rechts uit de schaduw, de schaal een ietsje uit het centrum en een vierkante uitsnede ... en je hebt een prachtig stilleven.
              Vriendelijke groet, laGrange
              http://lagrange.1x.com
              "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

              Comment


              • #8
                Re: De klassieke Framboos

                Aleer dit te posten heb ik daar allemaal over nagedacht, frambozen verplaatsen, ze weghalen, het beeld in kleur laten, vierkant croppen, de schaal verplaatsen. Afin, alle mogelijke scenario's. Ergens zou het allemaal wel kunnen (vooral de kleurversie), maar ik ben teveel gehecht aan de achtergrond om deze te knippen, en het beeld moet passen in een ganse zwart-wit reeks, en schalen en frambozen verplaatsen levert ook niet zoveel verandering op.

                Dus hou ik het voorlopig zo en laat het wat bezinken. Bedankt toch iedereen voor de feedback.

                Comment


                • #9
                  Re: De klassieke Framboos

                  Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk bericht
                  Beetje bevreemdend beeld..... ik volg met de opmerking over de rechtsliggende vruchten.....
                  Ik hou hier van
                  Ik ook/ ik ook/ ik ook; ik vind frambozen ook lekker, echt wel!
                  Grappen daarover vind ik echt niet om te lachen, haha.

                  Ook hier weer een mooi grijspalet zoals in je "Granaat (appel)".

                  Grijze -maar vriendelijke- groet,
                  Ruud

                  Comment

                  Working...
                  X