Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar upgrade

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op zoek naar upgrade

    Ik ben momenteel in het bezit van een Lumix g5. Dit toestel heeft het al een paar keer laten afweten. Dus ben opzoek naar een ander toestel. Ik ben in leer voor hobby fotograaf. Ik doe veel fotografie. Kinderen. Natuur. Sport voor kinderen dan. Dus een beetje van alles. Low light.
    Ik de winkel gaven ze als optie de Fuji xt20 met lenzen 18-55 f2.8-4. En 55-200 f3,4-4,8. En tegenhanger Nikon d7200 en canon 77d
    Ik zit vast in keuze. Graag een toestel waar ik mee kan groeien. Eventueel lens opties.
    Graag ervaringen en eventueel tips.
    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Op zoek naar upgrade

    In de winkel hebben ze je gezegd welke doos ze liefst gingen verkopen....
    Sport natuur en kinderen + low light (tja hoe low light vraag ik me dan af)

    Heb je zowieso goede af en af-ttacking voor nodig dus ben je beter/goedkoper af met canon/nikon reflexcamera's

    Aan u om het budget te bepalen in welke type toestel je wil investeren

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #3
      Re: Op zoek naar upgrade

      Low light? Gewoon binnen in huis of sporthal. Ik zag ook dat die lenzen van Fuji een vrij laag f getal hebben zijn er die ook voor een reflex? Budget ongeveer 1600 euro. Voor toestel en lenzen met een zoom van klein naar ongeveer 200 of 300.
      Ok ik weet wel dat van in de winkel. Daarom vraag ik het hier. En welk toestel raden julie dan aan?

      Comment


      • #4
        Re: Op zoek naar upgrade

        Hallo,

        De Nikon D7200 met de Nikon 18-140mm is een heel mooie combinatie (die ik zelf ook in gebruik heb) voor ongeveer € 1200,00.
        De D7200 is perfect bruikbaar op ISO3200 en mits de nodige nabewerkingen tot ISO6400.