Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TE KOOP: Nikon professionele fotografie set - 1500 euro.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Nikon ] TE KOOP: Nikon professionele fotografie set - 1500 euro.

    Hoi iedereen... na jarenlang fotografie-plezier neem ik (tenminste tijdelijk) afscheid van deze mooie hobby. Door gezinsuitbreiding ontbreekt me simpelweg de tijd en merk ik dat ik andere dingen rond te sleuren heb dan mijn geliefde D2x.

    Dus... TE KOOP:
    - 1x Nikon D2x digitale spiegelreflex camera (12,8 Mpix Cmos sensor - 13455 clicks)
    - 1x Nikon Snellader
    - 2x Nikon EN-EL4 batterijen (1 batterij in nieuwstaat, de andere werkt nog maar is het beste vanaf. Ideaal als backup dus)
    - 1x Lens Nikkor 17-55 F2.8 lens incl 77mm UV filter
    - 1x Lens Nikkor 80-200 F2.7 draaizoom lens incl 77mm UV Filter
    - 1x Flitser Nikon SB-300
    - 1x Fotografie rugzak Delsey Pro

    Zoals je kan zien aan het gering aantal clicks is deze set enkel hobbymatig gebruikt. Alles is in zo goed als nieuwstaat (geen krassen of beschadigingen) en wordt geleverd met de originele dozen en papieren. (Behalve de doos van de 80-200 zoom. Die kan ik blijkbaar nergens meer vinden)

    Deze set kan na afspraak getest en opgehaald worden in Broechem nabij Antwerpen. Op vraag van de koper kan deze set, na betaling, aangetekend opgestuurd worden. De kosten voor versturen zijn ten laste van de koper. (Hoewel ik in dit geval veel liever heb dat je't komt testen en afhalen. Het is tenslotte duur en fragiel materiaal)

    De opgegeven prijs is een "bieden vanaf" prijs en geldt enkel voor de volledige set. Het heeft dus totaal GEEN ZIN om een lager bod uit te brengen. (Waarop ik dus ook niet zal op reageren)

    Foto's van deze set kan je vinden op 2dehands.be via volgende link: https://www.2dehands.be/foto-camera/...394669674.html

    Om een en ander simpel te houden zou ik willen vragen om alle communicatie (en biedingen) via 2dehands.be te laten verlopen.


    Ik reken op jullie begrip ;-)

    Grtz,

    E10
Working...
X