Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Atlantische weg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Atlantische weg

    Een stukje van de 8,3km lange "Atlantische weg" aan de Noorse westkust:



    Grts,
    Marc Tav.
    http://marctav.be

  • #2
    Re: Atlantische weg

    Sterke compositie, kleuren wat flets dus eventueel zou een zwart wit omzetting hier ook niet slecht zijn
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Atlantische weg

      Heel mooi van compo en kleur.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Atlantische weg

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        Heel mooi van compo en kleur.
        grt,bouk.
        Volledig mee eens !
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Atlantische weg

          Al een paar keer bekeken, en er wringt voor mij toch iets aan de compo.

          Vind het stukje parking (?) en de dwarse vangrail vooraan nogal storend.
          Had misschien beter geweest als je meer naar rechts op de weg was gaan staan en een paar stappen naar voor.
          Al kan je dan misschien niet meer dat doorkijkje onder de brug mooi in beeld brengen.
          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
          Website - 500px - Instagram

          Comment


          • #6
            Re: Atlantische weg

            Mooie foto, zeker wel :-)
            De voorgrond is hier goed gekozen, nu zie je dat de fotograaf tenminste niet op de openbare weg staat om een fraai shot te hebben.
            Amateur fotograaf,
            lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.

            Comment


            • #7
              Re: Atlantische weg

              Oorspronkelijk geplaatst door Positivo Bekijk bericht
              ...nu zie je dat de fotograaf tenminste niet op de openbare weg staat om een fraai shot te hebben.
              En waarom zou dat juist een probleem zijn?
              Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
              Website - 500px - Instagram

              Comment


              • #8
                Re: Atlantische weg

                Aangename foto om naar te kijken, al ontbreek er een bepaalde twinkeling. De hooglichten wat opschroeven lijkt me een verbetering.
                Het enige wat mij "stoort" is de vlag op de brug. Het trekt net iets teveel aandacht, m.i.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Atlantische weg

                  Mooie locatie waarbij ikzelf, denk ik, langs de andere kant van de vangrail zou gestaan hebben
                  De vangrail houd me nu wat tegen om verder te kijken

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Atlantische weg

                    Toch een dik compliment op de manier waarop er over de compo hier is nagedacht..Had zeker ook anders gekund maar het is niet zomaar een snel klikje..
                    Kurt zijn idee om om te zetten naar zwart-wit lijkt me geen slecht idee.
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Atlantische weg

                      Je hebt er een fraai lijnenspel van weten te maken, licht en sfeer zijn ook erg passend
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment

                      Working...
                      X