Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mirex Tilt-Shift adapters en Pentax 645 lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mirex Tilt-Shift adapters en Pentax 645 lenzen

    Ik verkoop mijn Mirex Tilt-Shift adapters. Deze adapters geven 15mm shift naar links en rechts en 10° tilt. Ik heb een Pentax 645>Eos en een Eos > Sony A7. Deze twee adapters kunnen haaks op elkaar gemonteerd worden waardoor je zowel rise/fall, shift, swing en tilt hebt. Alle verstellingen van een technische camera in een klein pakketje. Nieuw kosten deze adapters samen € 905.

    € 325 per stuk of € 600 voor beide.

    Deze adapters komen met een afneembare Arca-Swiss compatibele statiefplaat. Op de foto's zit er nog een extra plaatje onder. Die zit niet mee in de verkoop.

    Meer info vind je hier: www.mirex-adapter.de/tilt_shift_adapter.htm

    Daarnaast verkoop ik ook twee Pentax lenzen die op deze adapters gebruikt kunnen worden: de Pentax 645 A 55mm en de Pentax 645 A 150mm. Beide lenzen verkeren in uitstekende conditie. In de 55mm zit een een enkel klein stofje. Dit heeft nooit invloed gehad op de beeldkwaliteit.

    Pentax 645 A 55mm € 150
    Pentax 645 A 150mm € 180

    Met deze set kan je voor een zacht prijsje een hele reeks TS lenzen op je Canon of Sony zetten. Zeker de Pentax 645 35mm (scherper dan mijn Loxia 35mm) en de 45-85 zijn ook aanraders voor! Met de EOS>Sony adapter kan je de Canon TS lenzen gebruiken met verstellingen in alle richtingen.

    Ophalen/testen kan in Leuven. Verzenden met Bpost.













Working...
X