Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Emeline

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Emeline

    Een traditioneel portret met natuurlijk licht aan het raam.


  • #2
    Re: Emeline

    Net de 'Decadence Angry Birds' van gNo bekeken, en dan komt deze toch als een teleurstelling binnen. Licht is één ding, maar de uitstraling en de houding van een model is in mijn ogen minstens even belangrijk, en dat mis ik in deze foto.
    Last edited by Leonide; 25 januari 2018, 12:44.

    Comment


    • #3
      Re: Emeline

      Licht (traditioneel ?) is eén zaak, en een model bijsturen is een andere zaak.
      Wat het model wil uitstralen snap ik niet, is ze triest ? gaat ze wenen ? denkt ze over iets na? doet ze dit voor jou ? of voor haar ?
      Sommige gaan reageren met te zeggen " een beeld met inhoud " maar dat is iets dat me steeds doet lachen eigenlijk,
      en is een heel gemakkelijke en klassieke reactie als je het beeld niet snapt...of zelf niet beter kan.

      Voor een keer heb ik echt neergepend wat een beeld me doet, maar waarschijnlijk gaan andere daar natuurlijk weer volledig
      iets anders over zeggen, of misschien ben ik ook te dom om je beeld te snappen ?

      D.

      Comment


      • #4
        Re: Emeline

        De hand is wat onnatuurlijk stijf in dit beeld vind ik, zonder die kan was het waarschijnlijk al heel wat beter geweest
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Emeline

          Mooi licht, en een lichte spanning (wanhoop?) bij het model. Ik vind het mooi.
          Iedereen is mooi!
          Bart
          www.bartboodtsphotography.com

          Comment


          • #6
            Re: Emeline

            Ik zie vertwijfeling (een menselijke emotie) in de blik en houding van je model.

            Comment


            • #7
              Re: Emeline

              Het model lijkt zich vooral veel zorgen te maken.

              Comment

              Working...
              X