Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naturale Rage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [NSFW][Showcase] Naturale Rage

    A natural rage
    model Lotte

    Iedereen is mooi!
    Bart
    www.bartboodtsphotography.com

  • #2
    Re: Naturale Rage

    Een moeilijke, maar als ik dan echt moet oordelen is het niet echt mijn ding.
    Het model gaat voor een stukje verloren in de drukte van de takken, wat in mijn opzicht wat jammer is.
    Wel goed gedaan om de belichting zo mooi in evenwicht te krijgen. Ik denk dat het meeste lof kan gaan naar het model, niet alledaags...

    Comment


    • #3
      Re: Naturale Rage

      Doet me denken aan het gedichtje 'Jantje zag eens pruimen hangen'.

      Comment


      • #4
        Re: Naturale Rage

        De compositie vind ik gewoon verkeerd, teveel ruimte boven, en te weinig onder...
        De belichting van het model vind ik ook ondermaats...
        Maar jij zal dit gewoon super vinden waarschijnlijk ? en daar moeten wij het dan ook mee doen veronderstel ik ?

        Comment


        • #5
          Re: Naturale Rage

          [QUOTE
          Maar jij zal dit gewoon super vinden waarschijnlijk ? en daar moeten wij het dan ook mee doen veronderstel ik ?[/QUOTE]

          Ik vind deze ook niet geslaagd maar ik denk dat Bart wel tegen wat kritiek kan

          Comment


          • #6
            Re: Naturale Rage

            Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
            De compositie vind ik gewoon verkeerd, teveel ruimte boven, en te weinig onder...
            De belichting van het model vind ik ook ondermaats...
            Maar jij zal dit gewoon super vinden waarschijnlijk ? en daar moeten wij het dan ook mee doen veronderstel ik ?
            Het zal lang duren eer ik iets super vind. Ben wel dankbaar om te weten wat anderen ervan vinden.
            Iedereen is mooi!
            Bart
            www.bartboodtsphotography.com

            Comment


            • #7
              Re: Naturale Rage

              Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
              [QUOTE
              Maar jij zal dit gewoon super vinden waarschijnlijk ? en daar moeten wij het dan ook mee doen veronderstel ik ?
              Ik vind deze ook niet geslaagd maar ik denk dat Bart wel tegen wat kritiek kan[/QUOTE]

              Iedereen is mooi!
              Bart
              www.bartboodtsphotography.com

              Comment

              Working...
              X