Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sweet love + UP

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Sweet love + UP



    Update



    Update 2



    Groetjes Katrien
    Last edited by Katrien1957; 25 januari 2018, 06:53.
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

  • #2
    Re: Sweet love

    Een hartje in een klavertje vier weergave, je moet er maar opkomen. De onscherpte (herhaling) rechts presenteert zich wat onwennig.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Sweet love

      Raymond, een upje geplaatst.....blij een reactie erop te krijgen, soms denk ik dat mijn beelden te sober zijn en wil ik er iets aan toevoegen,niet dus.....moraal van het verhaal blijf bij je eigenheid!

      Groetjes Katrien
      Groetjes Katrien
      Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

      Comment


      • #4
        Re: Sweet love

        Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk bericht
        Raymond, een upje geplaatst.....blij een reactie erop te krijgen, soms denk ik dat mijn beelden te sober zijn en wil ik er iets aan toevoegen,niet dus.....moraal van het verhaal blijf bij je eigenheid!

        Groetjes Katrien
        Zo is dat Katrien ! En trouwens ... jij moet niet klagen. De voorstelling is nu eenvoudiger en dat heeft ook zijn 'eigenheid' !
        Nu we toch bezig zijn ; als dat ene hartje nu eens blauw moest zijn ? Begrijp je wat ik bedoel ?
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Sweet love

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Zo is dat Katrien ! En trouwens ... jij moet niet klagen. De voorstelling is nu eenvoudiger en dat heeft ook zijn 'eigenheid' !
          Nu we toch bezig zijn ; als dat ene hartje nu eens blauw moest zijn ? Begrijp je wat ik bedoel ?
          Oeie Raymond, ik klaag niet hoor........ik doelde dat ik blij was dat er een opmerking kwam over die achtergrond want daar twijfelde ik over, bij deze weet ik nu dat ik mijn soberheid in mijn beelden mag behouden. Ja met een blauw hartje ...zelf zou ik dat minder vinden van kleur, al is blauw mijn lievelingskleur, hier eventjes niet

          Groetjes Katrien
          Groetjes Katrien
          Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

          Comment


          • #6
            Re: Sweet love

            Je up is heel mooi.
            Weer een origineel idee, goed uitgewerkt.
            groetjes, moniq (BD1321BE)

            A picture paints a thousand words

            Comment


            • #7
              Re: Sweet love

              Ha Katrien,

              Mooi (zoet ) beeld. Je vraag of je beelden niet te sober zouden zijn snap ik.
              Ik vermoed dat je te registrerend afbeelden wilt voorkomen en soms gewoon op zoek bent naar een klein beetje rock&roll in je foto's.
              Bij deze plaat vind ik de eerste afbeelding in de achtergrond zelf ook iets te druk, maar ik zou me voor kunnen stellen dat iets verder weg in de achtergrond ook een twee-/ viertal repeterend kleinere (zelfde) snoepjes jouw patroon weer vervolledigen. Raymonds suggestie voor blauw/roze zou ik zeker in mijn achterhoofd houden als goede tip, maar zoals altijd: volg je eigen inspiratie alhoewel ik blauw/roze zeker zou proberen.

              Sober vind ik niet helemaal de juiste term, maar evenwichtig, gelikt en goed doordacht vind ik meer op zijn plaats!

              Groet,
              Ruud

              Comment


              • #8
                Re: Sweet love

                @G.R. en Yes Sir

                Hartelijk dank voor jullie opbouwende opmerkingen, idd jullie snappen waar ik naartoe wou en wil, zal id toekomst iets meer proberen toe te voegen aan mijn beelden, voor mij is het moeilijkste af te wijken van mijn stijl van eenvoud, wanneer ik er iets bijplaatst is het, voor mij althans, vlug te druk dus moet ik daar nog mijn middenweg zoeken en vinden ;-)
                Ook een upje geplaatst met een blauw hartje wou jullie toch tegemoetkomen


                @ Monique ook bedankt voor de fijne reactie.

                Groetjes Katrien
                Last edited by Katrien1957; 25 januari 2018, 15:19. Reden: spellingsfout
                Groetjes Katrien
                Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                Comment


                • #9
                  Re: Sweet love

                  Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk bericht
                  Ook een upje geplaatst met een blauw hartje wou jullie toch tegemoedkomen
                  Grapje:
                  De roze is voor jou, Raymond!

                  Ik vind hem nu "affer" , Katrien!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sweet love + UP

                    Ik vond de eerste up net iets beter dan het origineel, die versie met blauw vind ik niet zo geslaagd wat kleuren en gevoel betreft,
                    een koningswens hoefde niet voor mij een gespiegelde eeneiige tweeling vind ik leuker
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sweet love + UP

                      Met Frakske ben ik het totaal oneens en dat kan al eens gebeuren hé Frans ? Ga er verder niet op doorspitten wil niet de 'meester' of 'betweter' spelen, die hebben we al genoeg. Leuk met inhoud nu Katrien, zou als designfoto kunnen dienen ergens in een bepaalde huiskamer
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment

                      Working...
                      X