Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht dit soort lichtvormer, disco?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht dit soort lichtvormer, disco?

    Ik zag een leuke foto die gelijkaardig is aan deze:

    Credits aan Leon Volders voor de foto/ foto is niet van mijn hand.


    Het gaat hem vooral om het effect in de achtergrond.
    Bij navraag bleek het effect er niet in gezet met photoshop maar gaat het om een lichtvormer. Iets dat je op je flits kan zetten om dat "discobol" effect te verkrijgen.
    Iemand een idee waar dit te koop is?

  • #2
    Re: Gezocht dit soort lichtvormer, disco?

    Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
    Ik zag een leuke foto die gelijkaardig is aan deze:

    Credits aan Leon Volders voor de foto/ foto is niet van mijn hand.


    Het gaat hem vooral om het effect in de achtergrond.
    Bij navraag bleek het effect er niet in gezet met photoshop maar gaat het om een lichtvormer. Iets dat je op je flits kan zetten om dat "discobol" effect te verkrijgen.
    Iemand een idee waar dit te koop is?
    Vraag het aan Leon zelf? Marquise Models in Mechelen B..... zal hij leuk vinden dat je zijn foto gebruikt....



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht dit soort lichtvormer, disco?

      Oorspronkelijk geplaatst door rob.meijer3456 Bekijk bericht
      Vraag het aan Leon zelf? Marquise Models in Mechelen B..... zal hij leuk vinden dat je zijn foto gebruikt....



      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Ik ken Leon en voor alle duidelijkheid staat de foto achter een link en ik zet er duidelijk bij dat de credits naar hem gaan en om af te sluiten dat het niet mijn werk is.
      Dus ik weet niet waarom je daar nog over wil muggeziften. De foto komt van zijn facebook profiel dus hij heeft ingestemd met de distributie over sociale media.
      De foto dient als illustratie om een idee naar voor te brengen. Ik snap uw probleem niet. Het is reclame voor hem. En Leon gaat hem daar echt geen zorgen over maken.

      Trouwens om exact te zijn ging het niet om deze foto maar eentje die zeer gelijkaardig is waarvan ik wel weet hoe die ongeveer gemaakt is.
      Het is iemand die mij vertelde dat de cirkelvormige lichten komen uit een lichtvormer die op een flits geplaatst wordt. En dat ze er niet in gezet zijn geweest via photoshop.
      Bij de foto van Leon vermoed ik dat de cirkels "flares" er wel in gezet zijn met photoshop dus hem moet ik het niet vragen.

      Dus graag terug even on topic met bruikbare informatie waar je dit soort lichtvormers kan vinden en gezever en onzin mag je voor je zelf houden aub.

      Comment

      Working...
      X