Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Healthy food

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Healthy food




    Bedankt voor het kijken....

    Groetjes Katrien
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

  • #2
    Re: Healthy food

    Staat eens anders in beeld dan hoe ik dat onderwerp gewoon ben op foto te zien
    Knap !
    en zeker gezond !!!
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Healthy food

      Sterke compositie... hier hou ik van.
      Straatfotograaf in Antwerpen

      Comment


      • #4
        Re: Healthy food

        Je presenteert het in "doordenkers" vermogen, dus niet gemakkelijk. De compo vind ik sterk zo met die ruimte, alleen dat lijntje achteraan (horizon zogezegd) had horizontaal mogen staan
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Healthy food

          Super mooie compositie! Knap gedaan!
          Student CVO - Masterclass Portret

          [ Instagram - Facebook - Website ]

          Comment


          • #6
            Re: Healthy food

            Iedereen bedankt voor de mooie reacties

            Groetjes Katrien
            Groetjes Katrien
            Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

            Comment


            • #7
              Re: Healthy food

              Ook hier zie ik een klein beetje een experiment en een speurtocht naar hoe jij je dingen af wilt beelden, Katrien.
              Interessant, zeker mee doorgaan.
              Het levert misschien nu nog niet direct de absolute topper op die je de komende jaren nog wel in je vingers hebt zitten, maar nu direct al wel een veel breder scala aan foto-taal.

              Ik zie het gebruik van onscherpte, een andere beeldverdeling, een iets andere manier van belichten, ietsje meer rock&roll (zie ook je "Sweet love"-beeld).
              Hopelijk kun je/ kunnen jullie om die term bij fotografie een beetje lachen, maar soms willen wij als fotografen alles tot in de puntjes voor elkaar krijgen/ hebben, maar soms is het ook gewoon leuk om de boel eens een beetje te laten ontsporen om er daarna uiteindelijk toch weer zeer creatief mee aan de slag te kunnen gaan; de georganiseerde chaos, zeg maar.

              En als ik van één ding overtuigd ben, dan is het wel dat dat uiteindelijk altijd verrassendere beelden oplevert in de toekomst want die ene foto is al vele malen gemaakt, terwijl die andere, de jouwe, nog gemaakt moet worden...

              Groet en keep on doing the right thing; YOUR thing!
              Ruud

              ...en als ik misschien een suggestie mag doen voor dit beeld; is vierkant niet iets om uit te proberen? Eens stukje van de bovenkant? Zeker geen hap uit de appel!

              Comment

              Working...
              X