Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afgesleten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Afgesleten

    Was het nu Merckx of Nys ... en nog vele anderen ?

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Afgesleten

    Mooi abstract beeld van tandwielen , waar je ook je fantasie in kwijt kan, ik zie er ogen, snavel en tanden :-)

    Groetjes Katrien
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

    Comment


    • #3
      Re: Afgesleten

      Een duidelijke kijk op ferme tanden!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Afgesleten

        Tanden, ogen, eendensnavel, zie ik ook: FRAAI.

        Het witte hoekje linksboven zou ik wegklonen en er dan gelijk (als suggestie) een vierkant beeld van maken door
        uw stanley-mes te gebruiken direct onder het zwarte tandwiel, waardoor het getoonde minder herleidbaar wordt als tandwielen.

        Groet,
        Ruud

        Comment


        • #5
          Re: Afgesleten

          Oorspronkelijk geplaatst door Yes sir Bekijk bericht
          Tanden, ogen, eendensnavel, zie ik ook: FRAAI.

          Het witte hoekje linksboven zou ik wegklonen en er dan gelijk (als suggestie) een vierkant beeld van maken door
          uw stanley-mes te gebruiken direct onder het zwarte tandwiel, waardoor het getoonde minder herleidbaar wordt als tandwielen.

          Groet,
          Ruud
          Doen man, als een uitdaging ... zeker doen ! Ik zit al te popelen om je foto te zien.
          Alle drie bedankt voor het schrijven. Alles wat me opvalt of aanspreekt leg ik vast en probeer er een artistieke compo van te maken en als het kan met sfeer en inhoud, de rest verteld de kijker wel !
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment

          Working...
          X