Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gold

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Gold



    update, ontruist (poging)

    Last edited by bommasien; 17 januari 2018, 12:52.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Gold

    De zonnestralen in de onderste helft van het beeld zijn prachtig! Maar de kleur komt een beetje onnatuurlijk over op mij. Heb je daar veel aan gesleuteld of was het echt zo?
    Ik twijfel of ik meer van de zee zou willen zien of niet, kom er niet helemaal uit.

    Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
    Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

    Comment


    • #3
      Re: Gold

      Ik denk dat je hier alles mee had om een prachtige foto af te leveren (misschien wat meer water).
      Spijtig genoeg was het partytime in fotoshop. Het blauw vd lucht is groen/geel geworden, groene zweem in de donkere wolken etc... En dan die ruis die blijkbaar je handelsmerk is geworden.
      Spijtig want ik heb van jouw al goede foto's gezien (waar ook minder nabewerking aan te pas kwam).

      Comment


      • #4
        Re: Gold

        Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk bericht
        Ik denk dat je hier alles mee had om een prachtige foto af te leveren (misschien wat meer water).
        Spijtig genoeg was het partytime in fotoshop. Het blauw vd lucht is groen/geel geworden, groene zweem in de donkere wolken etc... En dan die ruis die blijkbaar je handelsmerk is geworden.
        Spijtig want ik heb van jouw al goede foto's gezien (waar ook minder nabewerking aan te pas kwam).
        Met alle respect maar hier is niets aan de kleuren veranderd zo binnen gehaald in LR (!) en zo geexporteerd. Dus niks partytime. De ruis heb ik getracht te verminderen in Dfine(!)zie up.
        Toch bedankt om te reageren
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Gold

          Oorspronkelijk geplaatst door KrisR79 Bekijk bericht
          De zonnestralen in de onderste helft van het beeld zijn prachtig! Maar de kleur komt een beetje onnatuurlijk over op mij. Heb je daar veel aan gesleuteld of was het echt zo?
          Ik twijfel of ik meer van de zee zou willen zien of niet, kom er niet helemaal uit.
          Niks aan veranderd, net nog een gecontroleerd en WB: als opname. dank voor reactie!
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: Gold

            Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
            Niks aan veranderd, net nog een gecontroleerd en WB: als opname. dank voor reactie!
            De WB kan er natuurlijk ook al van bij de opname naast zitten, dat gebeurt wel eens.

            Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
            Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

            Comment


            • #7
              Re: Gold

              Kleuren kan ik wel ergens snappen, de natuur doet soms rare dingen en het is aan ons om ze vast te leggen
              Tevens een beetje artistieke vrijheid moet kunnen uiteraard
              Maar inderdaad toch weer spijtig van de duidelijk aanwezige ruis Sien, heb je hier de schaduwen mss wat teveel opgetrokken ?

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Gold

                Mooie zonneharp had je daar te pakken.
                Maar ik ben volledig akkoord met de voorgangers ivm groene kleuren, ruis en misschien wat meer water in compositie. Voor mij stoort de uitgebrande lucht ook wel, het wordt daar beetje 'brokkerig'. Update heeft ook (te) veel ruis.

                Comment


                • #9
                  Re: Gold

                  Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                  Met alle respect maar hier is niets aan de kleuren veranderd zo binnen gehaald in LR (!) en zo geexporteerd. Dus niks partytime. De ruis heb ik getracht te verminderen in Dfine(!)zie up.
                  Toch bedankt om te reageren
                  Die ruis, dat was het eerste wat mij opviel en de uitgebeten lucht. ruis was te voorkomen. ISO 100 en statief...
                  " Make RAW Not WAR"
                  Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gold

                    De compo is goed en de sfeer is aanwezig doch de hevige korrel vindt ik net iets teveel van het goede Sien. Volgende keer beter
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment

                    Working...
                    X