Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerst test met studio belichting

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerst test met studio belichting


  • #2
    Re: Eerst test met studio belichting

    ook eerste test met plaatsing....
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #3
      Re: Eerst test met studio belichting

      Henk ik zie geen beeld vriend

      Comment


      • #4
        Re: Eerst test met studio belichting

        Zie enkel 'n beeld op de preview [emoji849]

        Groetjes, Marchristan.

        Comment


        • #5
          Re: Eerst test met studio belichting

          Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
          Henk ik zie geen beeld vriend
          test is mislukt .... LOL
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: Eerst test met studio belichting

            Moderator Note: Verplaatst van Mensen naar Testforum waar je alle hulp krijgt die je nodig hebt. Begin met de stickies te lezen; zorg dan dat je rekening houdt met de opmerking gemaakt in je andere post, die om dezelfde reden naar het Testforum verhuisd is..
            Ik stel voor dat je pas naar onze Fotohoek gaat om te posten als je hier 'de stiel geleerd hebt'. Stel gerust vragen over hoe je tewerk moet gaan.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Eerst test met studio belichting

              Ik denk niet dat je vanuit iCloud kunt linken. Dus jouw eerste werk zou moeten zijn: zoek een geschikte host.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment

              Working...
              X