Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de Averegten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] de Averegten

    Hoi,
    Door blessure niet lopen in het bos, dan maar wandelen, met mijn Nikon-vriendje.
    Grtjs,
    Inge






  • #2
    Re: de Averegten

    De eerste foto vind ik echt wel een mooie. Enkel de witte rand rond het dak van het huisje en de bomen rechts verwijderen en indien mogelijk rechts iets meer ruimte geven.

    Comment


    • #3
      Re: de Averegten

      Ja jullie hebben daar een mooi stukje natuur. Twee knappe zwart-witfoto's met voorkeur aan de eerste
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: de Averegten

        hey, ik ken het bos vrij goed maar zou het niet gedurfd hebben daar een goede foto te kunnen nemen. met de aanwezige elementen ben jij daar wel heel goed in geslaagd
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: de Averegten

          Twee mooie ZW'en.
          De eerste heeft rechts boven de bomen wel wat last van overblijfselen (halo's) vh oplichten vd voorgrond of verdonkeren vd lucht.

          Comment


          • #6
            Re: de Averegten

            2 x mooi hoor !
            Dat kronkelige weggetje zorgt ervoor dat de eerste mijn voorkeur krijgt.
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: de Averegten

              Heel erg mooi! goed in zw/wit. De eerste oogt beter doordat het huisje op de voorgrond staat en ons via het kronkelige pad naar de diepte leidt.

              Comment


              • #8
                Re: de Averegten

                2 mooie foto's. voor mij is de eerste de mooiste vanwege het pad dat mooi diepte geeft aan de foto.
                Groetjes, Herman.
                Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

                Comment

                Working...
                X