Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gringo Scolly

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Gringo Scolly




    Mvg


    Jeannot

  • #2
    Re: Gringo Scolly

    👑👑👑vvv

    Comment


    • #3
      Re: Gringo Scolly

      lekker luchtig zo'n broek
      leuke verderzetting van je reeks
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Gringo Scolly

        Knappe opname van een fotogenieke mens. Ik ben 'n beetje in de war met de locatie/belichting. Voorgrond lijkt donker (kerstverlichting staat dan ook aan), achteraan rechts zie je ook sfeerverlichting branden, maar het raam recht boven zijn hoofd krijgt dan weer zonlicht. Voor alle duidelijkheid, is geen kritiek, vraag me gewoon af hoe deze locatie in elkaar zit

        Comment


        • #5
          Re: Gringo Scolly

          Oorspronkelijk geplaatst door Marchristan Bekijk bericht
          Knappe opname van een fotogenieke mens. Ik ben 'n beetje in de war met de locatie/belichting. Voorgrond lijkt donker (kerstverlichting staat dan ook aan), achteraan rechts zie je ook sfeerverlichting branden, maar het raam recht boven zijn hoofd krijgt dan weer zonlicht. Voor alle duidelijkheid, is geen kritiek, vraag me gewoon af hoe deze locatie in elkaar zit
          Is een brasserie en het was net niet donker buiten het venster had ik weg kunnen halen. Maar heb het laten staan
          De duistere kant van het verhaal daar hou ik net van.
          Enkel een beauty dish gebruikt "mijn ex is met de rest aan de haal " 😂😂😂
          En ps voor de rest
          Zie het ook niet als kritiek, ieder heeft zijn vragen en meningen
          Vroeger was er hier kritiek zo een kleine 7 a 8 jaar geleden als het hier nog storm liep

          Grtjs

          Jeannot

          Comment


          • #6
            Re: Gringo Scolly

            Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
            Is een brasserie en het was net niet donker buiten het venster had ik weg kunnen halen. Maar heb het laten staan
            De duistere kant van het verhaal daar hou ik net van.
            Enkel een beauty dish gebruikt "mijn ex is met de rest aan de haal " [emoji23][emoji23][emoji23]
            En ps voor de rest
            Zie het ook niet als kritiek, ieder heeft zijn vragen en meningen
            Vroeger was er hier kritiek zo een kleine 7 a 8 jaar geleden als het hier nog storm liep

            Grtjs

            Jeannot
            Bedankt voor de feedback! [emoji106] Wat je ex betreft: ik denk dat ze die beauty dish ook nog komt halen als ze ziet hoe knappe foto's je daar mee maakt [emoji16][emoji23] Wat de commentaren en het forum betreft: ik heb de eerlijke no nonsense commentaren altijd de meerwaarde van dit forum gevonden. Het heeft me heel veel bijgebracht en daar ben ik de leden dankbaar voor. Hopelijk trekt het weer aan...

            Groetjes, Marchristan.

            Comment


            • #7
              Re: Gringo Scolly

              Oorspronkelijk geplaatst door Marchristan Bekijk bericht
              Bedankt voor de feedback! [emoji106] Wat je ex betreft: ik denk dat ze die beauty dish ook nog komt halen als ze ziet hoe knappe foto's je daar mee maakt [emoji16][emoji23] Wat de commentaren en het forum betreft: ik heb de eerlijke no nonsense commentaren altijd de meerwaarde van dit forum gevonden. Het heeft me heel veel bijgebracht en daar ben ik de leden dankbaar voor. Hopelijk trekt het weer aan...

              Groetjes, Marchristan.

              Het is idd te hopen dat er terug wat volk komt opzetten, was voor mij het eerste forum met heel veel volk.
              En ben altijd gebleven met pauzes tussenin.
              Veel van de oude garde zijn weg of gestopt of leven zelfs niet meer.
              Zit ook op andere forums daarom niet beter of slechter maar je komt sommige tegen waar men dan van denkt .....
              Graag gedaan Marc
              Ps van mijn Beauty dish moet ze afblijven 😂😂😂💯💯

              Comment


              • #8
                Re: Gringo Scolly

                Knap en sfeerrijk belicht. Dat ene oog in het donker, geeft het wat misterie.
                Plaatje klopt gewoon. Bovenkant mocht er voor mij een stukje af idd.
                Groetjes,
                Dominic

                Comment

                Working...
                X