Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transcend: goed of ... ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Transcend: goed of ... ?

    Ben op zoek naar een SD-kaartje van minstens 512 MB (en eigenlijk liefst hoger) maar gezien dat het voorlopig slechts moet dienen voor mijn Optio'ke wil ik er geen geld aan hangen...

    Heb dit
    gevonden op ebay.
    Ge hoort mij al op mijn kousevoeten afkomen: is dat iets? Is er nog goedkoper?

    Heb dat vrij snel nodig...
    Mercikes voor alle feedback.
    http://www.digifotofreak.nl

  • #2
    Re: Transcend: goed of ... ?

    Ik gebruik zelf al enige tijd Transcend (weliswaar CF) en heb geen klagen, op het tiental kaartjes dat ik in gebruik heb gehad, nog geen 1 defect. Dus 100% ok voor mij
    D7000 en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: Transcend: goed of ... ?

      heb zelf een 256MB CF van Transcend gekocht bij PIN en geen problemen mee gehad tot nu toe
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • #4
        Re: Transcend: goed of ... ?

        Heb zelf Transcend (48X) 1Gig CF, geen enkel probleem mee! Zeer goed en snel in wegschrijven data!

        Gr,

        sailor
        Lid: BD 0249BE
        D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

        Comment


        • #5
          Re: Transcend: goed of ... ?

          Heb een 256 M SD kaartje en dit geeft af en toe een 'bad block' error in een (1) USB stick. Het is wel al meer dan een jaar in gebruik.

          Steven
          EOS 10D - 40D - 7D II Glas 10-22S 17-40L 15-85S 70-300L 100-400L
          EOS 10 Glas 28-105 70-210

          Comment


          • #6
            Re: Transcend: goed of ... ?

            ik gebruik een 1 GB transcend CF, gekocht bij PIN, en nog nooit problemen gehad.
            Last edited by svc; 28 september 2004, 12:35.

            Comment


            • #7
              Re: Transcend: goed of ... ?

              Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto
              Ben op zoek naar een SD-kaartje van minstens 512 MB (en eigenlijk liefst hoger) maar gezien dat het voorlopig slechts moet dienen voor mijn Optio'ke wil ik er geen geld aan hangen...

              Heb dit
              gevonden op ebay.
              Ge hoort mij al op mijn kousevoeten afkomen: is dat iets? Is er nog goedkoper?

              Heb dat vrij snel nodig...
              Mercikes voor alle feedback.
              Vandaag in de makro in machelen een sd sandisk ultra II van 512 gaan halen voor 99 euro !

              Comment


              • #8
                Re: Transcend: goed of ... ?

                Oorspronkelijk geplaatst door ct54332
                Vandaag in de makro in machelen een sd sandisk ultra II van 512 gaan halen voor 99 euro !
                Nou eh, als ik me niet vergis staat er op de opgegeven link een kaartje van 1Gb voor 139 Euro, dus 99 voor 512Mb lijkt me vrij duur ?
                D7000 en wat glas

                Comment

                Working...
                X