Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dromen op de kermis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] dromen op de kermis




    PC260067



    en omdat een een "oordeel" is, een zwart-witte versie, met dikke 'schietkraamfoto'-kader.

    PC260067analog

    dank voor het kijken,
    Geert.
    Last edited by geert62; 10 januari 2018, 15:26.

  • #2
    Re: dromen op de kermis

    Zo een groot kind nog met een tuute, is mijn eerste gedacht. Mooi beeld maar het geel vind ik niet zo goed, maar kan mij voorstellen dat dat de realiteit benadert.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: dromen op de kermis

      Mooi beeld hoor! Ik vind de toning in dit beeld wel mooi enkel de hooglichten in de achtergrond trekken wat teveel de aandacht weg van het meisje.
      Ze zal vast heel moe geweest zijn als je op zo'n paardje in slaap kan vallen

      Comment


      • #4
        Re: dromen op de kermis

        dank voor de reacties.

        betreffende kind, accesoires ( tuute) en licht : het is een toevallige straatfoto op 2e kerstdagavond, kindje zal wellicht de dagen ervoor te lang opgebleven zijn.
        vond het kinderkopke in diagonaal tussen die bij nader inzien toch niet zo lieve paardekoppen wel iets hebben.
        Last edited by geert62; 10 januari 2018, 19:43.

        Comment


        • #5
          Re: dromen op de kermis

          De kleuren vind ik niet mooi, de inhoud wel. De zwart-witweergave vraagt ook nog wat aanpassing is nu grijsachtig en er licht een schijn over de foto Geert !
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: dromen op de kermis

            kleur vind ik veel sfeer inzitten.
            de z/w versie niet geslaagd voor mij
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: dromen op de kermis

              hallo,

              ook bedankt voor de reacties.
              wat de kleuren betreft : ja, beschikbaar licht, cremekleurige caroussel en dat kind grauwgroen van misselijkheid op dat draaiend ding zeker ? (neen: bewust voor die toon gekozen omdat die me passend leek voor onderwerp en bedreigende beelduitsnede.)
              bij het zwart-witte beoogde ik de warmer zwarte kleur van bromidepapier te krijgen .
              hierbij een neutrale zachte z/w versie.
              grten, Geert.

              Last edited by geert62; 11 januari 2018, 22:44.

              Comment


              • #8
                Re: dromen op de kermis

                Een heel fijne foto (kleurenfoto) om wat langer naar te kijken. Eerst lijkt het of de paardenkoppen met alle aandacht aan de haal gaan maar de mooie details verhinderen dit.
                De grillige handschoenen van het meisje bijvoorbeeld en het hangende paard op de achtergrond. Hooglichten iets temperen kan ik volgen
                http://www.smuttynose.nl

                Comment


                • #9
                  Re: dromen op de kermis

                  Nu prima zwart-wit Geert, hier blijf je trouwens bij het onderwerp zonder afgeleid te worden door de kleuren. Zwart-wit =
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment

                  Working...
                  X