Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 8800 of CanonPowershot Pro 1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon 8800 of CanonPowershot Pro 1

    Ik ben vanplan om in oktober mij een Nikon Coolpix 8800 aan te schaffen:
    8 Megapixel, optisches Zoom 35-350mm, optischer Bildstabilisator.
    Ik ben in twijfel voor die canon Pro 1, maar omdat nikon die optische beeldstabilisator heeft, zou ik gaan voor de nikon.

    Ik ga hem kopen in Duistland bij Topfoto.
    Kan ik daar ook een nederlandse handleiding bij hebben, of moet ik die bestellen op internetsite?

    Graag wat inlichtingen a.u.b.
    freyake
    Last edited by freyake; 27 september 2004, 23:51.

  • #2
    Re: Nikon 8800

    Waarom niet gewoon een D70?
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #3
      Re: Nikon 8800 of CanonPowershot Pro 1

      @ Spanjaart : Ik ben maar een amateurke en sta eigenlijk nog in de kinderschoenen, wat betreft fotografie dus.
      Daarom zou ik eerst met de coolpix alles willen leren.
      Dat lijkt me toch gemakkelijker dan direct al met een reflex te beginnen. Ik moet eerst leren stappen, voor ik ga lopen hé.
      freyake

      Comment


      • #4
        Re: Nikon 8800 of CanonPowershot Pro 1

        Oorspronkelijk geplaatst door freyake
        @ Spanjaart : Ik ben maar een amateurke en sta eigenlijk nog in de kinderschoenen, wat betreft fotografie dus.
        Daarom zou ik eerst met de coolpix alles willen leren.
        Dat lijkt me toch gemakkelijker dan direct al met een reflex te beginnen. Ik moet eerst leren stappen, voor ik ga lopen hé.
        freyake
        Er is eigenlijk geen verschil in leerpatroon tussen een consumer en reflex, beide hebben sluiters, diafragmas, allerlei modussen, lenzen, enzovoort. Natuurlijk is er wel een verschil in kostprijs.

        Comment


        • #5
          Re: Nikon 8800 of CanonPowershot Pro 1

          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy