Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon objectieven en Semi professionele flitsset

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] Canon objectieven en Semi professionele flitsset

    Het volgende materiaal bied ik te koop aan omdat ik het absoluut onvoldoende gebruik:

    1. Canon EF 70-300 mm F 4.5 - 5.6 DO ISM (zwarte versie / groene ring) / vraagprijs 300 euro

    2. Canon EFS 10-22 mm F 3.5 - 4.5 USM / vraag prijs 250 euro

    3. Sigma 150 mm F 2.8 APO Macro DG HSM met Canon vatting / vraagprijs 450 euro

    4. Sigma Flash Macro EM-140 DG EO ETTL II (ringflits), inclusief adapterringen 55, 58 en 72 mm / vraagprijs 175 euro

    5. Canon Speedlite 430EXII / vraagprijs 125 euro

    Van alle objectieven is het glas 100% in orde. Ze hebben allemaal een originele zonnekap, de doos is beschikbaar en ze zitten in een aangepaste tasje. Er zijn lichte gebruikssporen op de zonnekappen.


    En verder mag, wegens plaatsgebrek na de verhuis naar mijn nieuwe woning, mijn studio-uitrusting weg.

    1. Een Hensel Pro Kit bestaande uit 2 x Expert Pro Plus 500ws en 1 x Expert Pro Plus 250ws, inclusief plu, softbox, honinggraad, opberg- en draagtas. Het materiaal is in zeer goede staat. Vraagprijs 1.250 euro

    2. Een Manfrotto achtergrondsysteem bestaande uit 2 Autopoles 210-370 cm, inclusief triple hooks, af/oprolsystemen en 3 rollen achtergrondpapier 275 cm breed (1 x wit, 1 x middengrijs 1 x zwart) Vraagprijs 350 euro


    Het geheel kan besnuffeld en getest worden na afspraak (ik woon in Genk).

    Indien je interesse hebt stuur je mij een pm. De prijzen zijn, mits we correct blijven, nog bespreekbaar.


    Groeten,


    Paul
Working...
X