Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Low key portret

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Low key portret

    Mijn dochter wilde een portret van zichzelf, maar niet zomaar iets.
    Haar gedachte was een low key met daarin flink wat drama, tijdens de shoot (in de huiskamer) werd er gelukkig genoeg gelachen.
    Behalve alleen maar dramatisch uitziende foto's heb ik gelukkig ook een vrolijke kunnen nemen.

    Benieuwd wat jullie ervan vinden, dit is voor mij de eerste keer dat ik een portret gemaakt heb.

    De opstelling wat ik gebruikte. twee staande lampen, schuin weg laten schijnen op een zwarte achtergrond (deken aan de deur).
    Mijn vrouw met een stuk folie heen en weer laten lopen zodat ik dacht dat de schaduw goed op zijn plek was

    instelling camera, 1/100, 250 ISO, 50mm, f1.8

    De dramatische zal ik vd week uploaden, als mijn dochter haar keuze heeft kunnen maken.

    bedankt voor het kijken en eventueel geven van commentaar, met name om te verbeteren.

    Rob
    a picture is just a moment of life, enjoy each of them

  • #2
    Re: Low key portret

    Ik ben benieuwd naar de 'dramatische' versie. Hier vind ik het zwart-wit/donkere niet echt een goede combinatie met de lach.
    Van visagie ken ik niks, maar de blinkende neus en kin stoort wat (dit is zeker geen afbreuk aan het model hoor ... integendeel )
    Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

    Comment

    Working...
    X