Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het verleden ontmoet het heden.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Het verleden ontmoet het heden.

    Last edited by Guest22; 6 januari 2018, 19:26.

  • #2
    Re: Het verleden ontmoet het heden.

    Bokrijk toestanden JP. Heel goed van inhoud doch de ogen hadden beiden beter in beeld geweest. Ook op het 'harde' licht kan men kritiek geven, mij stoort dat minder maar een naturelle belichting geeft een betere sfeer.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Het verleden ontmoet het heden.

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Bokrijk toestanden JP. Heel goed van inhoud doch de ogen hadden beiden beter in beeld geweest. Ook op het 'harde' licht kan men kritiek geven, mij stoort dat minder maar een naturelle belichting geeft een betere sfeer.
      Wat bedoel je met hard licht? Dit is gedaan zonder flits.

      Comment


      • #4
        Re: Het verleden ontmoet het heden.

        Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
        Wat bedoel je met hard licht? Dit is gedaan zonder flits.
        Jij weet evengoed als ik wat 'hard licht' betekent Jean-Pierre !!! Het komt zo over en deel mijn gevoel mede op een oprechte manier. Misschien hebben anderen daar geen last mee.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Het verleden ontmoet het heden.

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Jij weet evengoed als ik wat 'hard licht' betekent Jean-Pierre !!! Het komt zo over en deel mijn gevoel mede op een oprechte manier. Misschien hebben anderen daar geen last mee.
          Raymond, ik heb geen probleem met je opmerking hoor. Je bent altijd eerlijk en rechtuit en dat vi d ik ook fijn. Ik weet wel wat hard licht is . Ik vond het alleen een beetje razr dat je dat zei omdat deze foto gemaakt is enkel met het aanwezige licht in dat lokaal. Het was wel een een zonnige dag vandaar dus waarschijnlijk dat harde licht.

          Comment

          Working...
          X