Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop 3 mega pixel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop 3 mega pixel

    Ik overweeg de aankoop van een 3.2 mega pixel toestel maar had graag wat bijkomende advies gekregen van jullie.

    De Nikon COOLPIX 3200 of de Canon Powershot A70-75 hebben mijn voorkeur.
    Een simpel vraagje, welke is nu de beste. Ik ben een leek en ik wil gewoon mooie fotos kunnen trekken en ook via de PC te gebruiken.

    Zijn er nog andere alternatieven?
    Ik wil max 300euro geven, liever onder de 250 blijven.

    Waar vind ik hem het goodkoopst ook nog.

    PS; als deze topic niet juist staats, Moderaters, zet hem maar waar het moet, ik z'n nieuw.

    Bedankt

    MOD: verplaatsing C&A
    Last edited by Dolphin; 27 september 2004, 16:22. Reden: verplaatsing C&A
    Steve Claeys
    Nikon D60
    Nikkor 18-55 AF-S 1:3.5-5.6G - Nikkor 55-200 AF-S 1:4-5.6G - Sigma 70-300 APO DG 1:4-5.6

  • #2
    Re: Aankoop 3 mega pixel

    Zijn eigenlijk allen goede toestelletjes, hou rekening met het type geheugenkaart naar de toekomst toe als je ooit wenst over te stappen naar een DSLR

    Stel je ook de vraag wat je hoofdzakelijk wenst te fotograferen (ivm de zoom) - digitale zoom géén rekening mee houden, da's pure marketing dus onbruikbaar...
    Alternatieven genoeg op de markt hoor...kwestie van wat je juist wil.

    Als je prijzen wil kun je es HIER klikken, hou wel rekening met verzendkosten.
    Véél succes nog !

    PS als je ze eerst es wil "voelen" en "betasten" bezoek dan es even MediaMarkt, staan ze allemaal uitgestald en kun je ze fysisch vastnemen (en nog méér beginnen twijfelen ook )
    Last edited by Haai8; 27 september 2004, 16:38.
    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

    Comment


    • #3
      Re: Aankoop 3 mega pixel

      Ik heb de coolpix 3200, mijn vriendin heeft de canon a70. We trekken veel foto's naast elkaar