Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sundowner

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Sundowner


    Genomen toen we onderweg waren naar onze "Sundowner Spot" nabij Omaruru, Namibie.
    Namibie is, buiten de prachtige natuur, het land van de sundowners = aperitieven bij de zonsondergang.
    Je komt bijna met een drankprobleem terug.

    Dit wordt mijn laatste foto voor een tijdje. Vanaf morgen terug wat reizen om de SD-kaartjes terug te vullen.



    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: Sundowner

    Mooie opname met stuivende diepte
    Zitten die kaartjes in een grote valies ? Prettige reis en veilige terugkomst.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Sundowner

      mooi gedaan met die halve zon en dat sterretje!
      goede reis en breng ons wat moois terug mee,
      grts,
      Raf.

      Comment


      • #4
        Re: Sundowner

        Prachtig landschapsbeeld het zonnetje geeft veel extra sfeer. In het midden heb je wel nog een lelijke zonnevlek en de kleurbalans moet je ook nog is bekijken, ik denk dat deze wat te groen staat
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Sundowner

          Mooi uitzicht. De rotsen brengen veel diepte in de compo en zijn tevens goed gebruikt om de zon erbij te betrekken.

          Er is inderdaad nog een lensflare te zien in het midden van de foto. Die kan nog gemakkelijk weggekloond worden.

          Mvg.,
          Smets84.

          Comment


          • #6
            Re: Sundowner

            Aangenaam landschap en het licht zit goed.
            Sunflare stoort mij niet ... hoort er nu eenmaal bij.
            Voorgrond mist imo wel een beetje scherpte maar kan te wijten zijn aan de wind.
            Ook iets te warm imo.
            Last edited by tcf; 8 januari 2018, 15:10.

            Comment

            Working...
            X