Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

One step

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] One step



    mijn website : klik

  • #2
    Re: One step

    Dit is waarschijnlijk een onderdeel van een groter toestel maar ik mis dit. Ik blijf op mijn honger zitten wat voor groter geheel dit eigenlijk is.

    Comment


    • #3
      Re: One step

      We zitten in de afdeling "mensen" he - anders had ik hem in de afdeling "toestellen" geplaatst
      Dank voor je comment
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: One step

        Een nieuwe manier om door maïsvelden te gaan, zou wel erg nuttig zijn met al dat water. Goeie close-up.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: One step

          Past goed in kader, blik is veelzeggend, prima opname.
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: One step

            Dit heeft wel iets, een speelse jongedame die bestraald wordt met vitamine D.

            Comment


            • #7
              Re: One step

              Leuk, lief en fris beeld... het is net of ze een harp bespeeld

              ( verder heb ik tevergeefs naar het onderdeel "toestellen" gezocht ... jou humor apprecieer ik zeker Blauwzwart ! )

              D.

              Comment


              • #8
                Re: One step

                Mooie foto. Ik kijk al uit naar de lente :-)

                Mag ik vragen of je een beetje flits hebt gebruikt ' Ik ben de laatste dagen nogal veel video's aan het bekijken over flitsen bij daglicht.
                Mvg Philip

                Comment


                • #9
                  Re: One step

                  Ik heb hier niet geflitst - het was al enkele dagen vochtig warm en windstil - er hing dan ook een soort van "blauwe mist / smog" in de lucht die eigenlijk een beetje de rol van softbox op zich nam.
                  Maar flitsen kan zeker zijn nut hebben bvb om harde schaduwen te verzachten - Die video's kunnen alleen maar leerzaam zijn

                  Dank voor de comments

                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Re: One step

                    Ha Peter,

                    Mooi beeld die de familie-foto verre overstijgt (want ik vermoed dat het hier een familielid betreft! ).

                    Genre lichte actie, maar goed gekaderd, waarbij ik dan een beetje twijfel of het derde touw rechts er bij moet...
                    Ziet er nu mèt goed uit, maar als je het zou weghalen, dus ietsje strakker zou kaderen, dan komt de nadruk nog meer op de jongedame te liggen in een oneindig "toestel".
                    En ik denk dat ik je misschien eens zou moeten proberen met een klein beetje oranje of geel (filter in de nabewerking?; al is het maar plaatselijk) te werken waardoor de benen en de armen iets zonniger ogen.

                    Fraaie plaat en bij deze hoef ik niet te twijfelen of het een foto is (bij jou die beelden creëert met vectoren en dergelijke ).

                    Vriendelijke groet,
                    Ruud

                    Comment


                    • #11
                      Re: One step

                      Blik is veel zeggend. Alleen heb ik op mijn scherm de indruk dat de onderste helft van de foto net iets scherper is.

                      Comment


                      • #12
                        Re: One step

                        knap gedaan
                        My Website : http://www.ineedair.org
                        Music / Painting / Motion Graphics / Image
                        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                        Comment


                        • #13
                          Re: One step

                          Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                          We zitten in de afdeling "mensen" he - anders had ik hem in de afdeling "toestellen" geplaatst
                          Dank voor je comment
                          Peter
                          😂😂😂 leuk beeld om naar te kijken
                          Maar ook de comments 👍💪🏻👊

                          Comment

                          Working...
                          X